05/04/2026
🌸🐣 Fijne pasen 🐣🌸
Allereerst allemaal een fijne pasen!Afgelopen week mocht ik weer een bevalling vastleggen. Dat is natuurlijk al enorm bijzonder! Wat nog specialer was.., ik mocht dit met met eigen zus en tevens doula Jo-Anne doen. Wat ongelooflijk tof! We hebben gevoeld dat we ook bij bevallingen een heel goed team zijn. Ondanks dat alles anders ging dan gehoopt, was het een hele mooie ervaring.
Lieve .cindy, bedankt voor het vertrouwen. 🫶🏻🩷📷