22/04/2024
Het nieuwe seizoen van het perfecte hondenplaatje is weer begonnen. We kwamen aan op de afgesproken locatie (die krijgen we 2 dagen van te voren pas te horen). We moesten 3 keer 2 kaarten trekken met daarop wat voor kleur hond en en wat er in de omgeving moest zijn. Daarna moesten we zelf ter plaatsen onze modellen zoeken en kregen per opdracht 40 minuten de tijd voor het zoeken van de modellen, de locatie en het maken van de foto, wat ik nog best lastig vond op een plek waar ik nog nooit geweest was☺️. Mijn eerste opdracht was een zwarte hond met groen in de omgeving en natuurlijk kom je dan in eerste instantie geen zwarte honden tegen 🙈 maar gelukkig kwam ik een heel leuk stel tegen met een super lieve pup van 6 maanden. De 2 opdracht was een hond met minmaal 2 kleuren en zand. Na een lange tijd zoeken kwam ik een leuke dame met een super schattig hondje tegen en zij wilde mij ook graag helpen. De laatste opdracht was een zwarte hond met water en ook zijn baasjes wilde graag helpen en de hond ging met plezier door het water rennen 😄. Het was een bijzondere ervaring en ook super tof dat iedereen zo spontaan bereid is om te helpen terwijl zij hier ook alleen maar waren om te wandelen met hun hond. Van alle foto's moet ik nu 1 foto insturen die beoordeeld zal worden, maar welke? Welke vinden jullie het mooiste? Voor degene die op televisie weleens naar het perfecte plaatje kijken, je wilt liever niet als je een foto hebt ingestuurd dat je dan de opmerking krijgt, leuke foto maar er zaten betere bij 😜