26/01/2022
De Fotoclub!
Het nieuwe jaar is begonnen en wij hebben al een leuke interessante bijeenkomst gehad, de club komt 8 keer per jaar bijeen en aan de hand van thema’s proberen we onszelf uit te dagen tot het maken van (niet alledaagse) foto’s.
7 maart komt er een spreker, Jan Smit natuurfotograaf, hij geeft een avondvullende presentatie met als thema Aan Zee over de dynamiek van het Nederlandse strand.
Op deze avond zijn belangstellenden welkom in Café Het Centrum in De Weere, de presentatie begint om 19.30 uur, de zaal is open vanaf 19.15 uur. De toegang is gratis, de consumpties zijn voor eigen rekening en er zal een pot staan voor een vrijwillige bijdrage.
Omdat wij een inschatting willen maken van het aantal aanwezigen, is opgeven noodzakelijk. Dit kan via de mail naar [email protected].
We hebben nog ruimte voor nieuwe leden bij onze club! Lijkt het je leuk om een clubavond bij te wonen, op de maandagavond komen we bijeen in Café Het Centrum in De Weere.
Voor meer informatie, stuur dan ook een mail naar bovenstaand mail adres.
Wie weet tot ziens!