23/06/2026
Want voor je het weet, knipper je twee keer met je ogen en is je baby ineens bijna 3 jaar.
Natuurlijk heb ik genoten van ieder moment. Maar juist omdat ik zo bezig was met moeder worden en zijn, vergat ik soms de foto’s en filmpjes te maken. Of om zelf ook eens voor de camera te gaan staan.
Nu ben ik een plakboek aan het maken en merk ik dat ik sommige beelden mis. Vooral van dat allereerste begin. Niet omdat die momenten er niet waren… maar omdat ik dacht dat er later nog genoeg tijd zou zijn.
Die tijd komt niet terug.
Dus dit is je herinnering: maak die foto. Film dat kleine moment. En vraag af en toe iemand om jou er ook op te zetten.
Later zijn dat misschien wel de beelden die je het meest koestert.