06/08/2021
Laatste tijd ben ik de standaard portretten een beetje "zat". Niet omdat ik het niet mooi meer vind, maar ik doe steeds hetzelfde. Ik ben altijd al een persoon geweest die nieuwe dingen moet doen om iets leuk te blijven vinden, want als ik ergens niet tegen kan is het zelfde riedeltje elke dag van de week. Nu is dat met fotografie al minder omdat je altijd weer een andere shoot hebt, een dag thuis ben en de andere dag weer weg ben. Maar elke keer weer dezelfde soort foto's, het komt echt m'n neus uit 🤣. Ik stop niet met de platen die ik altijd maak, maar jullie kunnen ook eens andere platen verwachten, zoals deze (uh, vierkant? donker? gekke uitsnede? wat! 🤣). Of ineens weer wat anders. Gewoon voor mezelf, omdat ik het mooi vind. Daar gaat het uiteindelijk om, en ik heb de laatste tijd een beetje het gevoel dat het niet meer voor mij is, maar voor "jullie", of omdat het "in" is. En dat moet niet.. ❤️Fijne vrijdag!
Deze post had ik al even geleden op Instagram gezet maar Facebook bijhouden vind ik lastiger. Op Instagram ben ik meer actief dan op Facebook, dus wil je graag meer up to date blijven? Volg mij dan op Instagram! https://www.instagram.com/mandyroetingfotografie/