30/12/2021
✨ 2021 Was het jaar ...🔥
🔥... dat ik de noodzaak voelde om mezelf en mijn bedrijf verder te professionaliseren. Het gevolg was dat ik besloot om met Sandra Jørgensen samen te gaan werken aan de branding van mijn bedrijf. Haar energie is zo fijn! Ik had er het volste vertrouwen in dat zij iets gaafs voor mijn bedrijf zou maken. Ze heeft mijn verwachtingen overtroffen. Ben je benieuwd? Check mijn website www.geekevandijck.nl
🔥... waarin mijn agenda van heel vol naar mega leeg ging in 2 dagen tijd. Maar ook het jaar waarin ik uit onverwachte hoek ineens mooie opdrachten kreeg. Zo kreeg ik aan het einde van het jaar een opdracht van Werkplein hart van West-Brabant om samen met Martha ten Hoor-Lem een boekje te maken over de nieuwe inburgeringswet.
🔥... waarin ik mijn vrij werk reeks over mijn opa weer oppakte. Ik ging vanaf september elke week bij hem langs. Ik help hem met dagelijkse zaken en hij geeft mij iets interessants om over te denken. Langzaam breidde ik mijn reeks beelden uit over mijn opa en zijn leven.
Ik wens jullie allemaal een gelukkig, succesvol, fotogeniek en gezond 2022.
In het nieuwe jaar sta ik weer klaar om mooie beelden voor jullie te maken.