Fotostudio Montferland

Fotostudio Montferland Lekker ongedwongen, creatief en verrassend Sinds 2003 werk ik als fulltime beroepsfotograaf in de reclame- en portretfotografie.

Mijn specialiteit is werken op locatie en in de studio. Opdrachten voer ik uit door heel het land en Duitsland. Het leuke van mijn werk vind ik, naast de vrijheid en het creatieve aspect, dat je zoveel verschillende mensen ontmoet en de kans krijgt in zoveel verschillende werelden te kijken. Bedrijfsfotografie
Productfotografie
Bruidsfotografie
Portretfotografie
Familieportretten
Zwangerschap shoot

Vandaag fotos gemaakt voor Gelderslandschap die foto’s komen later.Wel onze Bertus op de foto gezet op de lochemse berg
23/03/2026

Vandaag fotos gemaakt voor Gelderslandschap die foto’s komen later.
Wel onze Bertus op de foto gezet op de lochemse berg

Zaterdag foto’s gemaakt voor de De Dames Van Bergh met  Franzel voor feestavond op 2 mei de opbrengst is voor Fietsmaatj...
23/03/2026

Zaterdag foto’s gemaakt voor de De Dames Van Bergh met Franzel voor feestavond op 2 mei de opbrengst is voor Fietsmaatjes Montferland

Kaarten worden al verkocht, het lijkt nog ver weg.. Maar vol is vol 😉Een avond olderwets muziek en plezier, daar wil je ...
13/03/2026

Kaarten worden al verkocht, het lijkt nog ver weg.. Maar vol is vol 😉
Een avond olderwets muziek en plezier, daar wil je toch bij zijn.

22/12/2025

Op 30 december gaan we in Heeren Dubbel hondenkoekjes bakken. Met een aantal vrijwilligers worden alles voorbereid. De dag zelf start de verkoop en het live bakken om 14.00.
Vanaf 15.00 zal de Burgemeester gemeente Montferland aanwezjg zijn om ons te helpen met het bakken.
Vanaf 14 tot 16 zullen er op het terras wat verschillende dingen voor honden te doen zijn. Kan jouw hond de koekjes vinden bijvoorbeeld?

Tijdens deze actie en natuurlijk ervoor en erna gaan we voor een vuurwerkvrije stad! Doen jullie mee?!

De netto opbrengst van de verkoop gaat naar Stichting Tijmen voor het goede doel . 1 zakje kost €5.


Van alle markten thuis

Het was een groot succes de kerstfotoshoot in , om meer mensen van zo’n mooie kerstfoto te helpen gaan we dinsdagmiddag ...
06/12/2025

Het was een groot succes de kerstfotoshoot in , om meer mensen van zo’n mooie kerstfoto te helpen gaan we dinsdagmiddag nog een paar uur deze hondeneigenaren blij maken.
De opbrengst gaat naar het Dierencentrum Achterhoek
Met dank aan Huisdier&jij
Hieronder enkele supermodellen.

17/04/2024
22/02/2024

Goed lezen is een kunst!

1 konijn zag 6 olifanten toen hij naar de rivier ging . Elke olifant zag 2 apen naar de rivier gaan. Elke aap heeft 1 papegaai in zijn handen.

Hoeveel dieren gaan er naar de rivier?

Ps: lees goed ⚠️

Ik heb gewonnen van José Kraaijvanger van den Beld
Kom maar op 😋 als je het antwoord goed hebt, ben je net als ik aan de b***t om het spel voort te zetten! 👍

(Goede antwoorden worden verwijderd)

17/01/2024

Wat ben ik blij dat ik mijn jeugd en de langste tijd van mijn leven niet in deze tijd heb doorgebracht. En wat heb ik medelijden met de jeugd van nu en de tijd die
nog komen gaat. 🙄
Ben ik tegen vooruitgang? Absoluut niet, maar onze vooruitgang voelt langzaam maar zeker als onze ondergang.
Betalen om te mogen sparen, betalen om te mogen doen, betalen omdat je niet alles vergoed krijgt van de zorgverzekering waar veel mensen niet eens het geld voor hebben om het te betalen.
Overal moet over gediscussieerd worden en zelfs gebakjes 🍰en toetjes moeten van naam veranderen omdat de naam niet meer mag.
Er komen verboden om de hoek kijken waarvan je je afvraagt wat anderen ermee te maken hebben, in Den Haag vindt men steeds meer van het sociale leven en de tradities.
Niets is meer goed, alles is slecht.
Je auto, je gezondheid, het milieu, de boerderij.
Alles moet anders.
Zelfs de natuur is slecht voor het milieu.
Want wat was het een mooie tijd.
In het Nederland waarin ik ben opgegroeid, gingen we naar de platenzaak om singeltjes te beluisteren en eventueel te kopen.
Was je blij met twee gulden zakgeld per week.
Iedereen ging naar V&D en Jamin voor een 3 dubbel ijsje.
Toen hadden winkels gewoon 4 muren in plaats van 3 W's (www)
Naar de stad gaan was een belevenis en zo gezellig.
Er waren tradities.
Tradities die nu niet meer kunnen, of die steeds meer worden afgeschaft.
Omdat men ze discriminerend vindt of omdat het niet bij de multiculti samenleving past.
Veel wordt er verboden, waardoor de tradities verdwijnen.
Als je in een rode of blauwe bus stapte, dan was dat een stadsbus en een gele 🚍een streekbus.
En een kaartje kopen bij de chauffeur was normaal. Die man behandelde je met respect.
Een trein🚄 had een vishakenlogo erop en kaartjes werden voorzien van een gaatje als de conducteur kwam controleren.
Dat was een belevenis, want treinpersoneel had aanzien.
Om de trein te laten vertrekken stak de machinist z'n hoofd naar buiten en zwaaide de conducteur met z'n spiegelei.
In de Intercity was de koffie☕standaard aanwezig en geen uitzondering op de regel.
Kun je je niet meer voorstellen.
Spelen deed je buiten. Stoepranden, knikkeren, hinkelen, en kaatsballen.
Met een hoop herrie en geschreeuw en natuurlijk haalde je kattenkwaad uit.
Dat hoorde bij het opgroeien.
Overvallen, inbraken en zakkenrollerij haalde de krant nog. Gewoon omdat ze niet aan de orde van de dag waren.
Als je met je kattenkwaad de politie 👮‍♂️👮‍♀️tegenkwam, dan schrok je en gedroeg je je respectvol in de hoop dat ze niet naar je ouders gingen.
Als het donker werd, dan was je thuis binnen.
Jeugd 's avonds of 's nachts op straat kwam bijna niet voor.
Behalve als ze op stap gingen naar de disco of de kroeg.
Toen moest je om 23:00 uur thuis zijn! Nu begint het feestgedruis pas om die tijd….
En anders keek je naar Swiebertje, Een vd acht, Q&Q, Floris, Toppop of Spel zonder Grenzen op de bank met chips en limonade .
Je luisterde naar de radio en nam je favoriete muziek op met je cassetterecorder.
Die luisterde je dan af via je walkman.
Oma luisterde naar de plaatselijke piraat met z'n piratenmuziek.
Piraat zijn was toen nog een kat en muisspel in plaats van een grote misdaad waar tegenwoordig zelfs boobytraps geplaatst worden om de controleurs buiten te houden.
Koeien🐄 stonden in de wei en niet in een megastal en ze waren nog gewoon onderdeel van de natuur in plaats van slecht voor het milieu.
De post kwam iedere werkdag en op zaterdag en je wist ook dat je post goed verzorgd werd, want het waren beëdigde postbodes in plaats van bijbaantjes voor iedereen.
Bellen?
Als je niet thuis was dan was je niet bereikbaar. (Lekker rustig) 😇
En als je dan toch moest bellen📞 dan ging je naar een telefooncel waar je kwartjes en dubbeltjes in moest gooien.
Ziektekosten?
Je verzekerde je voor 25 gulden per maand en van eigen risico en eigen bijdrages hadden we nog niet gehoord.
Was er iets ernstigs dan ging je gewoon naar de eerste hulp. Dat was toen normaal.
Ik mis het Nederland van mijn jeugd.
En dat zal helaas nooit terugkomen 😔
Als deze tekst je raakt dan mag je ‘m knippen en plakken hoor, is ook door mij gedaan. Omdat het zo waar is…👊🏻

19/01/2023

Kom lekker een hapje eten tijdens Kasteelstad Verlicht! Wij zijn zaterdag 21 en zondag 22 januari tot 21:00 geopend!

Vandaag de uitvaart van Irma mogen fotograferen het was heel indrukwekkend met al die husky’s en hun baasjes en haar eig...
14/01/2023

Vandaag de uitvaart van Irma mogen fotograferen het was heel indrukwekkend met al die husky’s en hun baasjes en haar eigen husky was er natuurlijk ook bij. Baasje van Shadow en Hachi

Adres

Emmerikseweg 22
'S-Heerenberg
7041AW

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Fotostudio Montferland nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Fotostudio Montferland:

Delen