Stralende liefde

Stralende liefde (Bruids)foto- en videograaf

Soms zit geluk niet in grote momenten, maar juist in het gewone.De chaos in huis.Een lachbui op de grond.Nog één verhaal...
03/03/2026

Soms zit geluk niet in grote momenten, maar juist in het gewone.

De chaos in huis.
Een lachbui op de grond.
Nog één verhaaltje voor het slapengaan.

Op dit moment voelt het misschien heel normaal…
maar later blijken dit de momenten die je het meest koestert.

Foto’s bewaren niet alleen hoe het eruitzag,
maar vooral hoe het voelde 💛

Welke alledaagse momenten wil jij nooit vergeten?

19/12/2025

Het is alweer bijna het einde van 2025. Een jaar dat voor ons is omgevlogen.
En wat hebben we intens genoten van alle bruidsparen, gezinnen en families die we mochten leren kennen en vastleggen. 🤍

Dankjewel voor jullie vertrouwen, openheid en alle mooie momenten die we mochten meemaken.
Met dankbaarheid kijken we terug en zijn we benieuwd wat 2026 ons gaat brengen. ✨

Gezegende feestdagen en tot snel! 👋🤍

opnaar2026

11/12/2025

Jullie eigen geloften in jullie trouwfilm verwerken maakt jullie film nog persoonlijker. Spreken jullie ook persoonlijke geloftes naar elkaar uit?

Benieuwd naar de rest van deze heerlijke bruiloft? Bekijk de blog via de link in onze bio.

🦗 En toen waren er hier weer krekels…Dat gebeurt helaas als wij het druk hebben. Maar stil hebben we niet gezeten. Kijk ...
02/12/2025

🦗 En toen waren er hier weer krekels…

Dat gebeurt helaas als wij het druk hebben. Maar stil hebben we niet gezeten. Kijk maar naar de review van dit bruidspaar 🤗

Halloo, wij zijn er nog hoor 👋🏻😋Het was even een poosje stil. We hebben genoten van onze vakantie en daarna was het weer...
04/09/2025

Halloo, wij zijn er nog hoor 👋🏻😋

Het was even een poosje stil. We hebben genoten van onze vakantie en daarna was het weer druk met werk. Dan is insta bijhouden voor ons de laatste taak die we doen 🤭

Voor wie even vergeten was wie we ook alweer zijn:

📸 Onze camera’s hebben ons samen gebracht

🙋🏼‍♂️ Wouter word blij van de technische snufjes

🙋🏼‍♀️ Sophie als er weer een hele stapel albums geleverd wordt

🐷 We wonen in een voormalige varkensstal, klein maar fijn!

🚌 Allebei houden we van lekker eten en nieuwe plekken ontdekken. (En laat dat nu goed te combineren zijn in ons werk 😜)

Hoe was jullie zomer? ☀️

Weten jullie nog dat ik een poosje terug een grote hulp had tijdens het fotograferen? 💪🏻 Ze deed het ook heel goed voor ...
08/07/2025

Weten jullie nog dat ik een poosje terug een grote hulp had tijdens het fotograferen? 💪🏻 Ze deed het ook heel goed voor de camera.

Haar mama zei nog tijdens de fotoshoot: 'Dit is waarom we graag foto's laten maken door jou, omdat jij het zo lekker ongedwongen doet.'

En dat klopt. Ik leg graag de connectie vast tussen de mensen die voor mijn camera staan.

En dat kun je op allerlei manieren doen.
Als ik merk dat kinderen graag willen rennen, prima. Of als ze graag even willen knuffelen omdat het wat spannend is. Ook helemaal prima.
Zolang jullie band tussen elkaar maar zichtbaar is.

Willen je ook graag foto's van je gezin? Of verwachten jullie ook een kleintje en wil je graag een newbornshoot plannen? In augustus heb ik nog een paar plekjes. Stuur gerust een dm voor meer informatie 💫

Met deze hitte liggen wij er wel een beetje zo bij hoor 🤭  Hoe is dat bij jullie?Nog 3 bruiloften en dan hebben wij even...
01/07/2025

Met deze hitte liggen wij er wel een beetje zo bij hoor 🤭 Hoe is dat bij jullie?

Nog 3 bruiloften en dan hebben wij even vakantie. En daar kijken we stiekem wel naar uit. We genieten altijd heel erg van ons werk maar even opladen is ook heerlijk. Dan kunnen we daarna weer met frisse energie de 2de helft van het bruiloftsseizoen vastleggen. En daar staan ook weer leuke bruiloften gepland waar we naar uit kijken 🤩

Wist je dat er 2 koeien naar ons vernoemt zijn? Dat krijg je als je een bruidspaar hebt die allebei boer is 😆

Meestal word er tijdens de ceremonie gevraagd om de mobiels in de tas te laten. Maar voor en na de ceremonie is er genoe...
24/06/2025

Meestal word er tijdens de ceremonie gevraagd om de mobiels in de tas te laten. Maar voor en na de ceremonie is er genoeg tijd (voor de 60 plussers) om even plaatje te schieten van het prachtige bruidspaar. En dan maar hopen dat tie scherp is... 😜

Oeps, regen op je bruiloft, dat wil je niet! Wist je dat mijn krullenbos ook niet zo blij word van nattigheid? Die ontpl...
18/06/2025

Oeps, regen op je bruiloft, dat wil je niet!

Wist je dat mijn krullenbos ook niet zo blij word van nattigheid? Die ontploft als hij nattighied voelt 🤭 Dus je snapt dat ik het ook niet zo leuk vind als ik naar buiten moet als het regent.

Maar stel het regent op jullie bruiloft dan kunnen we gelukkig genoeg maatregelen treffen, zodat we nog steeds een heerlijke dag samen hebben.

➡️ Zorg voor schoenen die vies mogen worden tijdens de fotoshoot. Zo spaar je je nette schoenen en heb je na de fotoshoot nog droge en warme voeten.

➡️ Kijk of er eventueel een binnenlocatie is waar je foto’s kunt maken. Soms kan een overkapping of prieel al voldoende zijn. Vaak is er echt wel een keer een droog moment en hoeven we niet alleen binnen foto’s te maken.

➡️ Laat het los. Het is er nu eenmaal en daar kun je niks aan veranderen, accepteer het en geniet van de mensen om je heen. Dat is het belangrijkste van jullie trouwdag.

✅ En die doorzichtige paraplu's? Die regelen wij voor je. Die liggen namelijk standaard in onze achterbak.

We denken in ieder geval met jullie mee. Je kunt ons altijd berichten als er slecht weer word opgegeven. Samen zijn we een sterk team voor jullie bruiloft 💪🏻

Een kat en een jurk, goed idee? 😅Deze kat dacht van wel 🤭 Blijkbaar zat de jurk heerlijk en was het een goed plekje om t...
11/04/2025

Een kat en een jurk, goed idee? 😅

Deze kat dacht van wel 🤭
Blijkbaar zat de jurk heerlijk en was het een goed plekje om te dommelen.

Die ‘verhaaltjes’ vastleggen op jullie trouwdag is zo leuk! Daar geniet ik atijd van. Ook omdat ik weet dat jullie die momenten strakjes zullen blijven herinneren.

Deze kat was onderdeel van de heerlijke dag van Hans & Marit van vorige week donderdag. Geniet je mee met de rest van hun dag?

Jullie daggasten in een dresscode zoals op een pinterestplaatje. Vind ik dat als fotograaf belangrijk? 🧐Laatst kreeg ik ...
02/04/2025

Jullie daggasten in een dresscode zoals op een pinterestplaatje. Vind ik dat als fotograaf belangrijk? 🧐

Laatst kreeg ik de vraag van een bruidspaar of ze voor mij een dresscode moesten doen op hun trouwdag.

Daarop is mijn antwoord heel duidelijk: NEE.

Waarom? Omdat het jullie trouwdag is. En jullie vieren die aan de hand van wat jullie mooi of fijn vinden.

Nu vind ik het niet erg om mee te denken met bepaalde details en inrichting van jullie dag, maar het is niet aan mij om bepaalde dingen persé te willen op een bruiloft.

Wat leg ik dan wel graag vast? ⬇️

✨ Jullie band met elkaar.
✨ De mensen om jullie heen die belangrijk voor jullie zijn.
✨ Bepaalde details die echt iets over jullie vertellen.

Dit vind ik het belangrijkste: dat de foto’s uitstralen wij jullie zijn en hoe jullie trouwdag was en voelde.

Houd ik dan helemaal niet van pinterest?
Jawel hoor! Maar dan voor inspiratie en niet om het precies zo te doen als het pinterest bord laat zien.

☕️ Zie ik jullie binnenkort? Om samen jullie ideeën door te nemen en te kijken wat echt bij jullie past?

Adres

Nazareth 12
'S-Gravenpolder
4431AR

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Stralende liefde nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen