23/01/2022
مادر را مهربانی تعریف کردم اما تعریفی ناقص بود.
مادر را ایثار تعریف کردم اما ناقص بود، مادر را صبور نام نهادم اما ناقص بود.
مادر را زیبایی معنی کردم باز هم ناقص بود، مادر را محبت تعریف نمودم ناقص بود.
مادر را فداکار تعریف کردم باز هم ناقص بود.
مادر را عاشق بی عار تعریف کردم باز هم ناقص بود.
مادر را بخشنده معنی کردم باز هم ناقص بود، و مادر را عشق تعریف کردم اما باز …
مادر فقط باید فرشته تعریف کرد😍😍😗😘❤❤
روزت مبارک فرشته من❤️❤️❤️