19/04/2023
הוא היה גיבור ילדות. האמת שתמיד חלמתי להיות ״הילדה הכי יפה בגן״, כי אז חשבתי שזה הכי הכי. ויהונתן סע הביתה והנסיך הקטן. מכל אומני ישראל, אין ילד או הורה שלא גדל על שיריו וספריו.
לפני כמה שנים נסחבתי עם רויטל שלי להופעה של יונתן גפן. היא היתה המאפרת הקבועה שלו.
אז ברור שצילמתי קצת. ויונתן התאהב באיזה תמונה שצילמתי. העלה אותה. ובפברואר, כשהתראיין ל 7 ימים של ידיעות, ביקש להשתמש בה לצורך הכתבה. ואני, נמסתי מאושר.
תודה יונתן. על הכל. היית ותמיד תהיה חלק ענק מפסקול חיי 🤍