01/07/2020
הראשון ביולי
כילדה, תמיד חיכית לתאריך הזה בהתרגשות גדולה ובציפייה לכל מה שאעשה בחופש הגדול.
מאז שאני אמא, אני מודה שהתאריך הזה, שמסמל את החופש הגדול, די מלחיץ אותי ובכל פעם מחדש אני חושבת לעצמי "איך נשרוד את החודשיים הקרובים?".😱
השנה, זה מאתגר במיוחד... לגדולה בכלל אין מסגרות והאמצעי לא רוצה לשמוע על קייטנות. בגלל הקורונה אין כמעט פעילויות ואטרקציות במהלך החודשים וגם לא את הנסיעה השנתית לחו"ל שתמיד מצפים לה בכיליון עיניים.
אבל מצד שני, אחרי ששרדנו חודשיים בבידוד בבית (ובחצר הבניין), רק עם המשפחה המצומצמת, פתאום האפשרות ללכת לים, לבלות בטבע ולהיפגש עם משפחה וחברים נראית מאוד אטרקטיבית. בקיצור, כשיש פרופורציות פתאום חודשיים כאלה לא נראים כל כך קשוחים 🙏❤️.
כל מה שצריך עכשיו זה לנשום וליהנות מהחודשיים הקרובים.
מאחלת לכולם חופשה מהנה, בריאה וללא בידוד. ואל תשכחו כמובן לצלם רגעים בתקופה הזו, קטנים כגדולים.📸
בתמונות: אווירת חופש גדול, מתוך הפקה שצילמתי למותג MissAnnette מיס אנט