Photography by Limor Yaari

Photography by Limor Yaari צלמת אופנה ופורטרטים שמתמחה בסגנון street style.

שתהיה שנה טובה ומתוקה 🍎🍯🍎אם יש משהו שלמדתי השנה זה להעריך את מה שיש, את השגרה, את הנשיקות והחיבוקים כשנפגשים, את הבילויי...
18/09/2020

שתהיה שנה טובה ומתוקה 🍎🍯🍎
אם יש משהו שלמדתי השנה זה להעריך את מה שיש, את השגרה, את הנשיקות והחיבוקים כשנפגשים, את הבילויים, את אירועי התרבות, ההופעות, את החופשות הקצרות בחו"ל, את המפגשים, הכנסים והאירועים.
אז השנה לא אהיה גרידית ואסתפק באיחולי שנה סטנדרטית: ללא זום, קפסולות, בידודים ושמירת מרחק מאהובים ועם הרבה בריאות ורגעים מאושרים 🙏❤️

רגע לפני החג (והסגר...), אני שמחה לשתף הפקה חדשה (וצנועה 😊) שהתפרסמה באתר סרוגים.בהפקה מככבת הסטייליסטית הנפלאה והמוכשרת...
17/09/2020

רגע לפני החג (והסגר...), אני שמחה לשתף הפקה חדשה (וצנועה 😊) שהתפרסמה באתר סרוגים.

בהפקה מככבת הסטייליסטית הנפלאה והמוכשרת Rika - הדס דיקשטיין סטיילינג ויזמות אופנה.
בסוף הכתבה יש גם וידאו שצילמתי וערכתי
📸❤️📽️
לינק לכתבה: https://mobile.srugim.co.il/article/489871

ט"ו באב שמח ❤️❤️אז מה משמעות החג הזה בשבילכם? לקנות תכשיטים יפים או בושם לבת הזוג? לחגוג את הזוגיות? תזכורת לאהוב את עצמ...
05/08/2020

ט"ו באב שמח ❤️❤️
אז מה משמעות החג הזה בשבילכם? לקנות תכשיטים יפים או בושם לבת הזוג? לחגוג את הזוגיות? תזכורת לאהוב את עצמכם? או שזה פשוט סתם עוד יום חם באמצע הקיץ? 😊😍

מתוך צילומי קטלוג למותג תכשיטי היהלומים 📸📸

 בימים האחרונים, הפיד שלי ברשתות החברתיות התמלא בתמונות שחור-לבן של נשים עם התיוג  . הבנתי שמדובר באתגר חדש, כזה שצץ מדי...
03/08/2020



בימים האחרונים, הפיד שלי ברשתות החברתיות התמלא בתמונות שחור-לבן של נשים עם התיוג . הבנתי שמדובר באתגר חדש, כזה שצץ מדי פעם, אבל לא הבנתי את המשמעות שמאחוריו.
לפעמים מאחורי אתגר עומד קמפיין מסחרי ולפעמים מדובר בקמפיין חברתי. באמצעות מחקר "מעמיק" (ותודה לגוגל 😊), גיליתי שמדובר באתגר שנועד לקדם העצמה נשית ובו נשים מתייגות ומאתגרות נשים שהן מוצאות כמעוררות השראה. הרקע לאתגר הוא סולידריות במאבק נגד מקרי אלימות ורצח כלפי נשים ברחבי העולם. בהחלט מטרה חשובה!

אז אומנם לא אותגרתי (ולא נעלבתי 😜), אבל החלטתי להשתתף באתגר דרך תמונות שצילמתי. לרוב אני לא עורכת בשחור-לבן תמונות אופנה ותדמית שצילמתי מתוך כבוד והאהבה לצבעוניות ולסטיילינג. אבל אני מודה שאני מאוד אוהבת תמונות בשחור-לבן, במיוחד כאלו שהקומפוזיציה נראית כאילו צולמו על סט של סרט איטלקי בשנות ה-50 📽.

בחרתי כמה תמונות כאלו שצילמתי בשנה האחרונה וערכתי אותן בהתאם לאתגר 📸.
מה דעתכם על תמונות בשחור-לבן?

מודה שאני כבר מבולבלת אם הבריכות פתוחות או סגורות ובאופן כללי מרגישה שהכל מבלבל ולא ידוע 🤔מקווה שבינתיים נוכל לפחות להתא...
16/07/2020

מודה שאני כבר מבולבלת אם הבריכות פתוחות או סגורות ובאופן כללי מרגישה שהכל מבלבל ולא ידוע 🤔
מקווה שבינתיים נוכל לפחות להתאוורר בסופשבוע וללכת לים.
מאחלת לכולם סופ"ש רגוע ומהנה 🙏❤️התמונה מתוך צילומים שלי למותג בגדי הים MissAnnette מיס אנט

06/07/2020

הצצה קטנה אל מאחורי הקלעים של הפקה קייצית שצילמתי היום עם צוות נשים מוכשרות ונפלאות❤️❤️❤️.

קריאייטיב, הפקה וצילום: אני 🙋‍♀️
איפור ושיער: brown
סטיילינג: Ori Leshem Stylist
דוגמניות: נאיה וטיאנו לסוכנות
באה לעזור והוסיפה אור וצבע: zuckerman
תודה ל Barkai Sygon על החיבור והעזרה

הראשון ביוליכילדה, תמיד חיכית לתאריך הזה בהתרגשות גדולה ובציפייה לכל מה שאעשה בחופש הגדול.מאז שאני אמא, אני מודה שהתאריך...
01/07/2020

הראשון ביולי

כילדה, תמיד חיכית לתאריך הזה בהתרגשות גדולה ובציפייה לכל מה שאעשה בחופש הגדול.
מאז שאני אמא, אני מודה שהתאריך הזה, שמסמל את החופש הגדול, די מלחיץ אותי ובכל פעם מחדש אני חושבת לעצמי "איך נשרוד את החודשיים הקרובים?".😱
השנה, זה מאתגר במיוחד... לגדולה בכלל אין מסגרות והאמצעי לא רוצה לשמוע על קייטנות. בגלל הקורונה אין כמעט פעילויות ואטרקציות במהלך החודשים וגם לא את הנסיעה השנתית לחו"ל שתמיד מצפים לה בכיליון עיניים.

אבל מצד שני, אחרי ששרדנו חודשיים בבידוד בבית (ובחצר הבניין), רק עם המשפחה המצומצמת, פתאום האפשרות ללכת לים, לבלות בטבע ולהיפגש עם משפחה וחברים נראית מאוד אטרקטיבית. בקיצור, כשיש פרופורציות פתאום חודשיים כאלה לא נראים כל כך קשוחים 🙏❤️.

כל מה שצריך עכשיו זה לנשום וליהנות מהחודשיים הקרובים.
מאחלת לכולם חופשה מהנה, בריאה וללא בידוד. ואל תשכחו כמובן לצלם רגעים בתקופה הזו, קטנים כגדולים.📸

בתמונות: אווירת חופש גדול, מתוך הפקה שצילמתי למותג MissAnnette מיס אנט

**צילומי משפחה** 📸👨‍👩‍👧‍👧אני אוהבת לצלם משפחות. להכיר אותן ולתעד את רגעי הקסם הקטנים שחוויית הצילומים מאפשרת להן 😍. אני ...
25/06/2020

**צילומי משפחה** 📸👨‍👩‍👧‍👧

אני אוהבת לצלם משפחות. להכיר אותן ולתעד את רגעי הקסם הקטנים שחוויית הצילומים מאפשרת להן 😍.
אני ממש אוהבת לצלם משפחות שכשהאמא בהיריון וכולם מצפים ונרגשים ואני במיוחד אוהבת כשהמשפחות האלו חוזרות אלי לסשן צילום נוסף, הפעם התוספת החדשה למשפחה, זה בהחלט אחד מהדברים המרגשים והשמחים שאני חווה כצלמת 😊.

את לנלי, יוגב, מיה ודר המקסימים צילמתי בסוף ינואר בביתם כשלנלי הייתה בהיריון מתקדם. וממש שמחתי לקבל מהם הודעה בחודש שעבר שהם רוצים לקבוע סשן נוסף, הפעם עם אן - התוספת המהממת למשפחה. היה מוי כיף 🎊❤️🎊.

נקודת מבט👁.כצלמת, יש לי את היכולת והזכות להציג את הדברים מנקודת המבט שלי, להקפיא את התנועה, לתפוס את המבט של המצולמת.בצי...
23/06/2020

נקודת מבט👁.
כצלמת, יש לי את היכולת והזכות להציג את הדברים מנקודת המבט שלי, להקפיא את התנועה, לתפוס את המבט של המצולמת.

בצילומי תדמית יש לי הזכות להראות לכן, מנקודת המבט שלי, כמה שאתן נפלאות ויפות ואיזה אור יש לכן בפנים כשאתן מחייכות לעולם📸😃.

מצרפת כמה דוגמאות של נשים נפלאות וחייכניות שצילמתי. וכן, בצילומי תדמית אפשר לצלם גם תמונות "רשמיות" וגם תמונות משוחררות יותר. אין נכון ולא נכון, יש רק את מה שמתחשק לך❤️.

את יום הולדת 12 שלי חגגתי בפברואר 199‪1באמצע מלחמת המפרץ. הכל כבר היה מוכן, האולם שוריין, ההזמנות יצאו והחליפה (הכעורה 🤦...
18/06/2020

את יום הולדת 12 שלי חגגתי בפברואר 199‪1
באמצע מלחמת המפרץ. הכל כבר היה מוכן, האולם שוריין, ההזמנות יצאו והחליפה (הכעורה 🤦‍♀️) נרכשה אבל כמובן שהחגיגה הגדולה נדחתה...

בנימה אופטימית, אני רוצה להרגיע את האמהות לילדות ולילדים שחגיגת הבת/בר מצווש שלהם נדחתה בגלל הקורונה, שאומנם אני התבאסתי מאוד, אבל חגגתי אחרי 3 חודשים ובראייה לאחור לא נרשמה טראומה רצינית 😜.

אני שמחה שעכשיו כבר אפשר לחגוג (אולי במתכונת מצומצמת מהמתוכנן...), ובעיקר שאפשר שוב להצטלם ולצלם בוק בת / בר מצווה, שזה חלק מהותי מכל החוויה 📸😍.

"יום צילומי הטבע" 🌿🌿כהרגלי, גיליתי בהצתה מאוחרת שאתמול צויין "יום צילומי הטבע" (חייבת לגלות מי היצירתי שהחליט על כל הימי...
16/06/2020

"יום צילומי הטבע" 🌿🌿
כהרגלי, גיליתי בהצתה מאוחרת שאתמול צויין "יום צילומי הטבע" (חייבת לגלות מי היצירתי שהחליט על כל הימים הבינלאומיים האלה😊).

אומנם האהבה הגדולה שלי היא לצילומים אורבניים, אבל אני גם אוהבת לצלם בטבע (כתל אביבית מאז ומעולם הטבע שלי זה לרוב פארק הירקון 😜).
הטבע מהווה לוקיישן מקסים להפקת אופנה, לצילומי היריון ומשפחה, לבוק בת/בר מצווה ואפילו לצילומי אווירה של מוצרים.
משתפת כמה תמונות שצילמתי בטבע 📸🌿📸.

איפה אתם אוהבים יותר לצלם/ להצטלם - בטבע או בעיר?

Address

Tel Aviv
69413

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Photography by Limor Yaari posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share

Category