01/02/2023
"בחיים לא סבלנו כך , זה היה נוראי "
אתמול ניהלתי שיחה עם לקוחה שסיפרה לי -
שבשיחה צפופה בקבוצת החברים הקרובים הם המליצו לה לא לעשות צילומים,
הם כל כך סבלו שזו הייתה חוייה נוראית והם ממש ממש לא ממליצים .
לא חבר אחד ולא שניים.
" בחייים לא סבלנו כך , זה היה נוראי "
ואני שואלת את עצמי .. מה לעזעזל קרה שם ?! איך זה השתבש כך?
צילומים הם חוויה לפני הכל, מעבר לתמונות היפות !
זה זמן משפחתי יחד.
זמן שאמור להשאיר מזכרת נעימה בכל פעם שתסתכלו על התמונות
מי שמכיר אותי יודע שבכל שיחת תיאום ציפיות אני אומרת
" אנחנו באים להנות לפני הכל, להכיר, להוריד לחץ ולתת לדברים לזרום
כי החוויה לא פחות חשובה מהתמונות "
הצילומים הם פרק זמן של יחד, של אינטימיות משפחתית, של משחק
עזבו שטויות ,זה לא חייב להיות ככה
זה באמת כייף
אל תקשיבו לאחרים , פשוט תבואו לחוות.
מבטיחה מבטיחה מבטיחה
אם הולכים להנות !