01/07/2023
השבוע שלי התחיל עם גלי לשם אהובתי בירושלים
כשיש לנו עוגן אחד:
סיור מודרך בתערוכת העיצוב בבית הנסן
כשהתחלנו לחשוב מה עוד אנחנו רוצות לעשות, גלי ביקשה להתחיל את היום בכותל וכך היה, לא לפני שישבנו כמובן לקפה וארוחה קלה באיזה בית קפה שהצטלם מהמם והיה פחות מוצלח מבחינה קולינרית
משם צעידה קלה בחום ולחות כבדים , הביאו אותנו לכותל לבקשות לנו ולאהובים, צילומים וממשיכות
כשיצאנו מהכותל, ראינו שלט "לכנסיית הקבר", לא נלך?!
ברור שכן
רק דבר אחד שכחנו...יום ראשון. היה קשוח ויחד עם זאת, הצלחנו להשתעשע קצת עם קרני האור ששטפו את הקבר
אנחנו מזדחלות לכיוון חצר העירייה, לאתנחתא, יש שם כריות עשויות בטון, מקום מקסים, אם לא ביקרתם לכו, רק אל תתפתו לקפוץ, היצירה די מזמינה את זה
אנחנו יוצאות לכיוון רח' שושן הסמוך, שם תלויים כדורים פורחים
ממשיכות ברחוב ו"נופלות" על "קדוש"
השעה שעת צהריים
אמנם לא מרגישות רעב בגלל החום, אבל אל דאגה, עם האוכל לגמרי הגיע התאבון!!
ממליצה בחום על ביקור במוסד המוכר והידוע הזה, מתנזרי פחמימות, אין לכם ממש מה לעשות שם.
ראו הוזהרתם
השעה 14.20, אנחנו מזמינות חשבון ועולות על מונית בדרך לבית הנסן
נסיעה קצרה ואנחנו שם
אם תשאלו אותי , הסיור המודרך היה קצת מיותר,
לא משהו שלא נראה לי שאי אפשר היה להסתדר בלעדיו
יחד עם זאת, סיור כזה ממקד תמיד בהיילייטס
וההמלצה של המדריכה היתה להמשיך ולחקור את התערוכה לאחר מכן (הסוללה שלי התרוקנה, אז ישבתי לנוח וגלי המשיכה עוד קצת להסתובב)
התערוכה עסקה בשקר וכזב, על העידן הדיגיטלי וההשפעה שלו על הפצת פייק ניוז, דיסאינפורמציה, הקצנה, כמיהה בלתי פוסקת ולא הגיונית לאידאל יופי בלתי אפשרי, אשליות אופטיות, AI שלוקח חלק נכבד בחיי היומיום שלנו
ועוד ועוד
את היום סיימנו אצל הקוראת בקלפי הוואטסאפ החמודה להפליא
ובקריאה ממוחשבת של שיירי קפה, שפלטה פלט אחד לכולם
"התלבטות משנת חיים מגיחה לחייך בתקופה הקרובה ואיתה צל של אי וודאות ושפע הרהורים. יש לנקוט בכל האמצעים על מנת להכריע בה בצלילות ואומץ. אל לך לשגות בפזיזות"
קאפיש?!
על אף שהחום התיש והאט את הקצב
ואתמול גיליתי שבמהלך היום , כייסו מCASE האוזניות שלי את הBUDS שהיו תלויים על אחד הרוכסנים של התיק
ואת הכובע שלי שכחתי בבית הנסן
היה לנו יום סופר מהמם!!