Dmitrii Abezgauz

Dmitrii Abezgauz Commercial photographer and graphic designer
צלם מסחרי ומעצב גרפי

בתחילת שנות האלפיים, המצלמה הדיגיטלית הייתה מכשיר לא בשל.חיישן מרעיש, היה טועה באור ובצבע, אבל נתנה את הדבר החשוב ביותר ...
14/12/2024

בתחילת שנות האלפיים, המצלמה הדיגיטלית הייתה מכשיר לא בשל.
חיישן מרעיש, היה טועה באור ובצבע, אבל נתנה את הדבר החשוב ביותר – האפשרות לא להתקמצן על פריימים. יכולת לבנות את הסצנה בהדרגה, להוסיף או להסיר אלמנטים, לתקן את התאורה; לראות את התוצאה המיידית ולהתקרב צעד אחר צעד אל הרצוי. הקסם של "החדר החשוך" נעלם, אך במקומו הגיע כיף לבנות את התמונה לאט ובהתמדה.

אישה חצי-עירומה בקונטראז'ור על רקע קיר מסויד בלבן. שמלה שחורה, ברוח שנות ה-20 ה"סוערות", שמונחת ברישול אלגנטי במורד המותניים, תסרוקת מוקפדת ופוזה שמחברת בין עדינות לעוצמה. רוגע מכובד, עיניים עצומות ואור שלא רק מאיר, אלא מפסל את הדמות בצללים ובהחזרי אור. ופתאום חשבתי לעצמי – לעזאזל, פעם הייתי עושה דברים כאלה!

לאחרונה מצאתי את התצלום הזה והחלטתי לרמסטר אותו. רציתי לתת לו חיים חדשים – הטכנולוגיות היום שונות, וזה מרתק.

צילום - הוא מפגש של אור ורגע. ואם מעניין לי להסתכל עליו גם כמעט עשרים שנה אחרי – כנראה שזה לא יצא כל כך רע.

Когда-то. Потом эта девушка вполне состоится как модель в штатах. А тут мы просто свет выставляем, а она мне помогает за...
30/07/2024

Когда-то. Потом эта девушка вполне состоится как модель в штатах. А тут мы просто свет выставляем, а она мне помогает за науку).

ילדת ספינקסלהיות מאוהב זה מאוד חשוב לעבודה הזו. אך לא בהכרח בדוגמנית. אהבה פשוט אמורה להתמוסס ברוחך ובבשרך.ב-2011 הייתי ...
20/07/2024

ילדת ספינקס
להיות מאוהב זה מאוד חשוב לעבודה הזו. אך לא בהכרח בדוגמנית. אהבה פשוט אמורה להתמוסס ברוחך ובבשרך.
ב-2011 הייתי מאוהב בשתים בבת אחת, והאהבה הייתה הדדית. היה לי קל לצלם אז. #צילוםדיוקן #דוגמנית #ארט

עוד שתי תמונות מחיפה. חבל שלא היה לי זמן לצלם את הבנות בממש, לא בריצה
18/07/2024

עוד שתי תמונות מחיפה. חבל שלא היה לי זמן לצלם את הבנות בממש, לא בריצה

מהעבודה אתמול בחיפה. אני מוצא את פניה של הגברת הצעירה הזו יפות להפליא. האם זה נורמלי, או שאני כבר מוצא כל שצעיר יפה)?
08/06/2024

מהעבודה אתמול בחיפה. אני מוצא את פניה של הגברת הצעירה הזו יפות להפליא. האם זה נורמלי, או שאני כבר מוצא כל שצעיר יפה)?

לפעמים אני חוזר לתמונות ישנות. אני "משפתח" אותן, עובד אתן מחדש. עם כניסה של בינה מלאכותית גנרטיבית בפוטושופ, תצלומים רבי...
10/02/2024

לפעמים אני חוזר לתמונות ישנות. אני "משפתח" אותן, עובד אתן מחדש. עם כניסה של בינה מלאכותית גנרטיבית בפוטושופ, תצלומים רבים שפסלתי אותם אז, כמו זה ב-2008, מקבלים הזדמנות חדשה.
אני לא אראה את התמונה המקורית, זה די מביש)

האופציה המדהימה ביותר של הגרסה האחרונה ביותר של Midjourney היא מצב התיאור שלה. הבוט בונה הנחיה מתמונה קיימת (התמונה הראש...
06/05/2023

האופציה המדהימה ביותר של הגרסה האחרונה ביותר של Midjourney היא מצב התיאור שלה. הבוט בונה הנחיה מתמונה קיימת (התמונה הראשונה בכל סדרה). כמו בתהליך ההפוך - בניית תמונה לפי ההנחיה, זה יוצר ארבע גרסאות של התוצאה. במקרה זה, ההנחיה שנוצרה.
יצירת תמונה בהנחיה שנגזרת מהתמונה שצילמתי היא מצחיקה להפליא. (התמונה השנייה בכל סדרה)
וכאשר שימוש בהנחיית תמונה כחלק מהנחיית טקסט שנוצרה על ידי בוט מוביל להשגת התמונה, כנראה הקרובה ביותר לרעיון המקורי שלי שהיה לי לפני צילום תמונת המקור. (התמונה השלישית בכל סדרה)

לפני כחודשיים או אולי כבר יותר, במקרה (אך במקרה המאורגן יחסית) התמזל לי לצלם משפחה יפה מאוד. אני זמן די מהותי בתחום, ויד...
04/05/2023

לפני כחודשיים או אולי כבר יותר, במקרה (אך במקרה המאורגן יחסית) התמזל לי לצלם משפחה יפה מאוד.
אני זמן די מהותי בתחום, וידוע לי שלא כל תמונה אחת שמוצאת חן בעיני, היא גם מוצאת חן בעיני הדוגמנית. או כן מוצאת, אך שהדוגמנית אינה רוצה לפרסם אותה.
אני בקשתי את לילי לאשר לי לפרסם את התמונות ההלה, והיא אמרה לי שהיא סבאבה עם זה)

העמוד שלי פונה לאנשים בוגרים חברתית. אם אתם לא כאלו, בבקשה עצמו עיניכם.אומרים שפייסבוק שינתה את מדיניותה בעניין דמויות ב...
24/01/2023

העמוד שלי פונה לאנשים בוגרים חברתית. אם אתם לא כאלו, בבקשה עצמו עיניכם.
אומרים שפייסבוק שינתה את מדיניותה בעניין דמויות בעירום.
אחלה. באו נבדוק.
צילמתי לא מעט בג'אנר זה, אעז לפרסם תמונה אחת. פעם הייתי אובססיבי על מסכות קרנבל וקומדיה דל ארטה. וולטו" - שם של אחת מהדמויות הקבועות של דל ארטה ושל מסכתו. התמונה נקראת "הרפתקאות של וולטו".
אגב, הדוגמנית אינה מקצועית אלא היא עורכת דין בכלל)

בינה מלאכותית בטוח תהרוג את כל אנשי המקצוע ברמה בינונית ונמוכה בעיצוב, איור וצילום.בתמונה הראשונה תיארתי לבוט תמונה שרצי...
28/12/2022

בינה מלאכותית בטוח תהרוג את כל אנשי המקצוע ברמה בינונית ונמוכה בעיצוב, איור וצילום.

בתמונה הראשונה תיארתי לבוט תמונה שרציתי לצלם עבור חברת "מונסון" - יצרן התכשיטים לפני כמה שנים. אז לא עשיתי את זה מסיבות שונות. באותה תקופה שילמתי די טוב למאיירים, כדי לא להפחיד את לקוחותיי בציורי העיפרון שלי. אבל היום לא הייתי משלם. ולא אכפת לי שהבוט מסתבך עם פרופורציות של גוף, לא יודע לצייר ידיים וקפל נזולביאלי. אך כסקיצה, להמחיש את הסצנה ללקוח – הוא עובד די טוב.

ועוד שנה שנתיים ולא יידרש הצילום עצמו. וצלמי סטודיו המתמחים בזוהר הוליוודי שמצלמים מלכות יופי, הם ימותו. העלמה תצטלם את עצמה בפלאפון, ותשלח את התמונה ל-AI כעיון למפרט העבודה, וזהו, להתראות אנני ליבוביץ)))). התמונה השנייה היא בדיוק דוגמה כזו. זה דיוקן אחרי התצלום האמיתי ובסגנון הנתון.

הקמת הבוט ודושיח אתו בהחלט יהפכו לקלים יותר, יעברו מהזנת טקסט לממשקים גרפיים. אחרת, אין לפתור את הבעיה של היום - חוסר היכולת לנסח מחשבה. קשה לאדם שקשור לשון להשיג משהו משמעותי מבוט.

אבל מי שכבר מת - הם צלמי הסטוק. תמונות שנוצרו ע"י בינה מלאכותית מטעות בקלות את מנהלי Adobe Stock ההודים עד שהם עצמם יוחלפו ברשת נוירונים. ברגע שהנושא המשפטי יוסדר סופית, סטוקים ימותו.

ורק האומנים של הריאליזם האמיתי יישארו במקצוע.
#בינהמלאכותית

ראשת העמותהכמה תמונות שצילמתי עבור משרד עמותה שמתקיימת מתרומה. אותה המתרה - פוסטים ברשתות החברתיות ובפרסומים של העמותה ע...
12/12/2022

ראשת העמותה
כמה תמונות שצילמתי עבור משרד עמותה שמתקיימת מתרומה. אותה המתרה - פוסטים ברשתות החברתיות ובפרסומים של העמותה עצמה.
המשימה שתמיד מעניינת אותי. מצד אחד, חייבים להראות אינדיבידואליות, אך לא להגזים - הסגנון העסקי לא אוהב את זה. מצד שני, אני רוצה להימנע מאחידות רשמית – "פורמט" מסוים שבו קשה לזהות אדם חי. העסק די פשוט טכנית, אך מעשית - נדרשת איזושהי מטפיזיקה.
בנוסף, ישנה הדילמה הישראלית הנצחית: יש לנו סביבה מאוד פוטוגנית, ולהפך בתים ומשרדים לא כול כך. בחרנו בסלון: החדר הלאקוני למדי, לא עמוס בעיצוב פנים מורכב, ובמקביל לא הייו בו מזגן ועקבות שיגרה מכוערים.
זוכרים את ארסטו: "יופיו של הדיבור הוא בבהירותו." האמירה הפותוגרפית שלנו יצאה ברורה. מקווה שהיא גם יפה.

Address

רחוב דיקלה, 43
Magén
8540500

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Dmitrii Abezgauz posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Dmitrii Abezgauz:

Share

Category