11/01/2022
אנה, עופר ואני הקשבנו לתחזית והיינו בטוחים שיהיה ממש גשום ביום שקבענו להצטלם בו. לא יכולנו להזיז את הצילומים ליום אחר אז החלטנו להקדים בכמה שעות מתוך תקווה שבשעות האלה אמור להיות פחות גשום.
נחשו מה?
בסוף היה יום מדהים, שמשי ונעים ורק בלילה היו 10 דק של מבול 🙂
בכל מקרה, המחשבה שאולי ירד גשם גרמה לנו לחשוב על הפנים - והלכנו לשתות קפה בפטוש, הקפה הכי יפה בעיר, בארץ ובעולם. כל פעם שאני שם אני נפעמת ומודה על הסביבה היפה שיש מסביבי. בעצם חוץ מלשחרר את האוירה לא הייתי צריכה לעשות כלום... אנה ועופר היו כאלה יפים, שמחים ומרוגשים. כל המסביב היה כל כך יפה, וגם כשיצאנו החוצה אחר כך ועברנו לצלם בעיר תחתית מזג האויר לא אכזב.
אז אלו צילומי הריון אורבניים שעשינו שניה לפני שהעולם שום התטרלל, לפני שהתחיל לרדת גשם וכנראה שממש, בדיוק, בזמן.
Anna Bakhman Ofer Fassler