05/12/2020
בסרטון הזה תוכלו להכיר את אוליבר ואת הבחורה שלו Michelle Michal Dvorkin
אפשר להגיד על אוליבר הרבה דברים, אוכל לתאר לכם שהוא מסכן ועצוב, שהוא היה גור עיוור שננטש, שאחרי שאומץ, הבעלים שלו פנתה למאלפים לקבל עזרה, הם פשוט לא ידעו לעזור לה כי מעטים מהם ידעו איך להתמודד עם גור עיוור ואיך לסייע לבעלים בסיטואציה כזו. יכולתי לתאר לכם את כל זה. אבל זו לא תהיה האמת. כי אוליבר הכלב הכי שמח שתפגשו. למזלנו, בצורה הרבה יותר בריאה ומאוזנת מבני אדם, כלבים חיים את ההווה, אוליבר לא עסוק במה היה בעבר ומה יכול היה לקרות. הוא עסוק באיך כרגע טוב לו, איזה עצם הוא מקבל, איך הוא נהנה בגירוד מאחורי האוזן, או איפה הצעצוע המצפצף ולמה אמא לא משחקת איתו כבר עשר דקות. ממש ״כאילו״ הוא פשוט כלב.
אוליבר, כמו כל כלב, היה צריך רק בנאדם אחד שיאמין בו ויראה מעבר למה שהמראה החיצוני משקף. מתי אתם פעם אחרונה שפטתם רק בגלל מראה או “פגם”? מתי אמרתם ״להה זה קשה מידי, אעדיף לא להיקשר או להתחבר כדי לחסוך לעצמי כאב או קושי״. אוליבר לא היה צריך הרבה, רק שמישהו אחד יתן לו צ׳אנס להיות הכלב שהוא באמת.
תודה אוליבר על השיעור החשוב הזה. ותודה Michal שהזכרת לי שאפשר גם אחרת, שלא וויתרת ובחרת לתת לאוליבר מה שכולם רוצים, שיראו מי שהם באמת.
אני מאושרת שיש לי כלבים בחיים, כי הם אחראים על שיעורים כל כך חשובים, ומעבר לזה, הם הופכים אותנו לאנשים יותר טובים. תהיו פחות שיפוטיים, תחיו יותר, ובעיקר - תאהבו כלבים, כל יתר הדברים כבר יקרו מעצמם. ואם לא, תלחצו על איזה צעצוע מצפצף, זה אף פעם לא מזיק.
מקווה שתהנו מהצפייה כמו שנהנתי לספר את הסיפור המדהים שלהם.