30/07/2019
大家好呀!
其實我地一直都有接拍攝,但無UPDATE呢個FACEBOOK,搞到好多媽咪都懷疑我地同有無影相。首先,真係要講句唔好意思,我地無好好經營我地我FACEBOOK PAGE!
突然上水,就係有事要宣布。
唔駛驚,我地唔係要加價!
係我地內部一置決定,暫停接新拍攝,直至我地大家嘅家無事,病好。
我地HALOBABY宗旨係將小朋友同大人最真誠流露嘅一刻紀錄低,留一個好好嘅回憶,保持快樂。
如果同樣愛呢個地方,同樣愛小朋友,希望您地會諒解,一齊守護。
我地會堅持我地拍攝理念,將呢個緊要嘅時刻紀錄。
最後,祝各位小朋友身體健康,快樂長大!
多謝各位呢幾年嘅支持!!🥰