15/08/2025
• τι είναι αυτό που το λένε αγάπη //
Ό,τι είπα. Αγάπησα την Αστυπάλαια όσο κανένα άλλο νησί. Με την ηρεμία της, με τις παραλίες της, με το φαγητό της, με την ομορφιά της, με τους ανθρώπους της. Και με τους δικούς μου ανθρώπους που μοιραστήκαμε μαζί αυτές τις διακοπές. ♥️
Δεν έχει τίτλους για αυτή τη φορά. Όλες οι φωτογραφίες είναι απλά οι αναμνήσεις της Αστυπάλαιας. Εκτός ίσως από την τελευταία. Αυτή μπορεί να είναι η σημαντικότερη. 😇