09/04/2021
Ένας διάλογος που, παρόλο που δεν συνέβη στην πραγματικότητα (με κάποιον υπεύθυνο ίσως συνέβη βέβαια, ποτέ δεν ξέρεις με αυτά τα πράγματα),
θα μπορούσε άνετα να διαδραματιστεί μπροστά μας:
-"Παιδιά, έπεσε το 1/3 του δέντρου από τον αέρα!"
-"Θα πάμε να το κόψουμε!"
-"Όλο να το κόψετε, είναι εμφανώς σάπιο και θα πέσει πάνω σε κανέναν."
-"Δεν έχει ανάγκη!"..
-"Παιδιά έπεσε και το 2/3 του δέντρου από τον αέρα!"
-"Θα πάμε να το κόψουμε!"
-"Όλο να το κόψετε, θα πέσει και το υπόλοιπο."
-"Όλα θα τα κόψουμε, μην ανησυχείς!"
-"Όλα;; Ποια όλα;! Μισό λεπτό!!"
#κόψτεταόλα
*Ευχαριστούμε τον Δ. για τη φωτογραφία.