06/04/2014
Αν κάποιος από όλους εσάς διαθέτει χώρο ανεκμετάλλευτο,κατάστημα, αποθήκη, γκαράζ ισόγειο ακόμα και σπίτι έως και υπερυψωμένο,κάποιο οίκημα που να μπορεί να φιλοξενήσει μια έκθεση φωτογραφίας και πίνακες ζωγραφικής ας επικοινωνήσει μαζί μου στο Inbox .... Καλήμερα σε όλους!!!