26/05/2026
Από το πρωί μια απροσδιόριστη θλίψη με κατέβαλε καθώς ήθελα κάτι να γράψω και κάτι να θυμηθώ.
Ήταν θυμάμαι το καλοκαίρι του 2002 και ο τηλεοπτικός Σταθμός alpha channel μου είχε αναθέσει τη φωτογράφιση του προγράμματος για τη νέα τηλεοπτική χρονιά που θα ξεκινούσε το Σεπτέμβρη.
Πλήθος τηλεοπτικών και δημοσιογραφικών Σταρ επρόκειτο να περάσουν από το στούντιο μου προκειμένου να φωτογραφίσω σε έγχρωμο φιλμ τα πορτραίτα των παρουσιαστών του προγράμματος.
Θεώρησα τότε.....ότι θα ήταν μια ευκαιρία να τους βγάλω και σε ασπρόμαυρο φίλμ προκειμένου ίσως να έκανα μια έκθεση.
Το concept ήταν δικό μου ως προς το ασπρόμαυρο ενώ είδη είχα τελειώσει τη φωτογράφιση σε έγχρωμο φιλμ.....τη μέρα που είχε έρθει ο Θέμος ,είχε γίνει χαμός, σωματοφύλακες, και πιστόλια έκαναν την εμφάνιση τους στο ταπεινό μου στούντιο.
Η ατμόσφαιρα άναψε όταν έσκασε μύτη η Γωγώ για κοινές φωτογραφίες.
Ήταν συμπαρουσιάστρια με το Θέμο στην εκπομπή ΌΛΑ.
Όσο η Γωγώ ήταν στην προετοιμασία με μακιγιάζ και μαλλιά ο Θέμος έδινε συνεντεύξεις σε διάφορα κανάλια με Link....σας λέω ένα χαμός.
Εγώ μέσα σε όλη αυτή την κατάσταση έπρεπε να διαχειριστώ δύο σταρ σε διπλή φωτογράφιση.
Δεν με δυσκόλεψε κάνεις τους.
Έκαναν με ευλάβεια ότι τους ζητούσα και είχαμε περάσει ωραία με γέλια και καλή διάθεση.
Από τότε δεν τους ξαναείδα live.
Συνέχισαν αυτοί την καριέρα τους όπως και εγώ τη ζωή μου με άλλα θέματα.
Στο επάγγελμα μου είχα την ευκαιρία να δουλεύω με σταρς. Δε το επιδίωξα ποτέ....
Ξέρω ότι πολλοί από σας δεν έχετε καλή εντύπωση για το Θέμο ,για το Νότη .....ίσως και για τη Γωγώ
Αλλά επειδή εγώ πέρασα καλά μαζί τους δε με νοιάζει η εντύπωση σας.
Το να δουλεύεις με Σταρ είναι προνόμιο.
Η ίδια η Γωγώ απέδειξε με την στάση ζωής που είχε πώς ήταν γεννημένη λιονταρίνα .
Εγώ κρατάω την ανάμνηση της γνωριμίας μου μαζί της και τη μοιράζομαι μαζί σας με αυτό το ποστ
Γωγώ