18/06/2026
O λόγος που είμαι εραστής της Α/Μ φωτογραφίας είναι ένας:
ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΙΟ ΑΠΛΑ
Πολύ χρώμα σημαίνει για μένα άχρηστη πληροφορία.... σημαίνει μπλοκάρισμα στη δημιουργία...σημαίνει απόσπαση...Άλλωστε η έγχρωμη δεν είναι για όλες τις συνθήκες !
Ακόμα κ στα πιο μακρινά μου ταξίδια Καναδάς, Καλιφόρνια...πάντα θα τραβήξω ασπρόμαυρες κ κοίτα να δεις που θα κλέψουν εντυπώσεις...Γιατί? Γιατί όταν αγαπάς κάτι φαίνεται φίλοι μου σε ΟΛΑ τα επαγγέλματα !
Θα δημιουργήσω ένα σεμινάριο ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για την Α/Μ φωτογραφία λοιπόν. Φώς / Σκιές / Ζωνικό σύστημα (άσπρο-μαύρο) / Σύνθεση / Επιλογή θέματος / Επεξεργασία κ πολλά άλλα θα τα μάθουμε μαζί !!!
Λόγω καλοκαιριού κ για να μην δεσμεύσω Σ/Κ θα γίνει καθημερινή μετά τις 6.30μμ για να έχουμε γλυκό φως κ λιγότερη ζέστη. Ημερομηνία θα ανακοινωθεί σύντομα.
Θα χαρώ να σας έχω κοινό μου. 👏❤