05/06/2026
Mulla on viimeinen kuukausi mennyt 12 tuntisia päiviä tehdessä ja vähän päälle. On opiskeltu, kuvattu, edattu, juhlittu ylppäreitä ja treenattu ja mitä ties! Tänään on ollut opiskelupäivä ja kävin SIM:in värikoulutuksen ja tässä tulosta 🤩😎
Oon ollut todella tyytyväinen mun päätökseen opiskella ja ihan loppusuoralla mennään. Puuh 😅
Kun tän tutkinnon saan pakettiin niin lupaan ja vannon, kautta kiven ja kannon, etten hetkeen opiskele yhtään mitään 🙏🏻😁