17/04/2025
Mä niin toivoin, että mun ei koskaan tarvitsisi tätä tekstiä tänne kirjoittaa.
Mun muutaman kuukauden kestäneille, epämääräisille sairasteluille on vihdoin löytynyt syy, se ei vaan ollut sitä mitä kukaan haluaisi kahta viikkoa ennen kolmekymppisiä, kahden pienen lapsen äitinä ottaa vastaan.
Mun kehon on vallannut agressiivinen, laajalti levinnyt syöpä.
Mun sanat on niin vähissä nyt. Oon niin helvetin vihanen elämälle ja sydän aivan tuhannen päreinä.
Tilanne on äärimmäisen harvinainen ja siksi niin musertavan pelottava. Leikkaushoito ei ole mahdollinen, m***a hoidot aloitetaan tietenkin heti ensiviikolla, ennuste ei kuitenkaan todennäköisimmin ole se valoisin ja sitä on tosi vaikea sisäistää.
Tämähän nyt tarkoittaa sitä, että mun työn teot oli tässä ainakin tältä osin. Luovun surullisin mielin studiosta ja kaikesta siihen liittyen, koska tulothan ottaa nyt pahasti takkiin ja kulut on nyt saatava minimiin. On kuitenkin turvattava muun perheen arki kaikin mahdollisin keinoin.
Kevään ja kesän kuvausten osalta mulla on tosi isosti järjesteltävää — toivon ihan hurjan paljon ymmärrystä ja aikaa tähän. Voimat on rajalliset hoitaa kaikkea tätä nyt. Olen toki ihan jokaiseen varauksen tehneeseen yhteydessä joiden varauksiin tämä tilanne nyt akuutimmillaan vaikuttaa. Hääparit ei hätää — jokaikiselle parille on jo mut korvaavat kuvaajat hankittu, laitan listat eteenpäin kun pystyn.
Oon oikeesti niin tajuttoman pahoillani 😭🤍
En varmaankaan tätä tiliä mihinkään hävitä, m***a voi olla että tämä hiljenee nyt kuitenkin. Mun omalla tilillä oon jakanut ja varmasti jaan jatkossakin mun kuulumisia sit enempi.
Syvästi kiitän ihan jokaista teistä, että oon saanut tätä unelmaani elää tätä työtä tehden nämä vuodet, me rakennettiin jotain tosi hienoa yhdessä. Kiitos 🤍
Nyt mä keskityn pistämään itseni likoon ja taistelemaan henkeni edestä. Vaikka mun tahdonvoima onkin rajallinen näin suuren pahan edessä, vannon että en mä ainakaan hitto helpolla sitä aio päästää 💔