31/12/2025
Eilen lähdin kuskaamaan tyttöä ja mulla jäi puhelin kotiin. Olisin kuunnellut autossa varmasti jotain podcastiä, m***a sen sijaan olin radion ja omien ajatusten varassa. Se teki hyvää.
Mulla oli hienoja ajatuksia ja lauseita mielessä, niitähän ei tietenkään enää muista ikinä jälkeenpäin samalla tavalla. Ehkä ihan hyvä toisaalta, koska olis tullut pitkä teksti.
Tämä vuosi on ollut raskas henkilökohtaisessa elämässä, m***a uskon, että uuden vuoden on oltava parempi.
Työn puolessa mulla on ollut ihan huippu vuosi, kiitos siitä kuuluu teille ihana asiakkaat.
Mulla on ollut aivan mahtavia kohtaamisia, suuria tunteita ja mahtavia ihania ihmisiä. Tässä on joitakin otteita tämän vuoden upeista häistä, joissa olen saanut olla mukana. Miten kiitollinen olen. Olen ollut sitä tänä vuonna todella m***a kertaa. Tämä ei ole itsestään selvyys ja jokaisesta luottamuksesta olen erittäin kiitollinen. Välillä unohdan tämän olevan minun työ, olen koko sydämestäni mukana teidän elämän hetkissä.
On ollut upeita onnistumisia, niitä kuuluisia harmistuksia, miksen tehnyt noin, tai miksen tajunnut tuota noin. Paljon oppimista ja ihania fiiliksiä. Yksi asia joka on minulla ollut mielessä pitkään on tämän ensimmäisen kuvan tarina, toinen tämän vuoden suurin oppi. Tee asiat sinun tavalla.
Alkuvuosina minulle on sanottu, että pitää uskaltaa mennä ja tehdä. On uskallettava vaikka hyppää sinne hotellin sängylle kuvamaan, jotta ne kuvat saa mitä haluaa. Noh kyllä minä edelleen katson vähän mihin hypin. Olen kuitenkin ollut alkuun hyvin arka ja harjoitellut ja tehnyt tätä hommaa vähän niin kuin piilossa. Sitä myös toisiaan vertaa itseään muihin. Miksen minä teen noin tai näin. M***A kaikkein tärkeintä on tehdä juttua juuri sillä omalla tavalla. Oli se sitten valokuvaamista, soittamista, laulamista, käsitöitä, mitä vain. Vaikka välillä harhautuu ajatuksissaan, on tärkeä palata pian siihen omaan juttuun. Koska millä muulla tavallaakaan juuri SINÄ tekisit SINUN juttua?
Jatkuu kommenteissa….