Valokuvaaja Johanna Glans

Valokuvaaja Johanna Glans Valokuvaus on ollut minulle tärkeää lapsesta asti. Kuitenkin vuonna 2017 aloitin kuvaamaan enemm?

Vastasyntyneenkuvaus kotona. ❤️Kuvaus voidaan tosiaan toteuttaa myös teillä kotona. Se voi olla hyvin kodinomainen ja do...
20/03/2026

Vastasyntyneenkuvaus kotona. ❤️

Kuvaus voidaan tosiaan toteuttaa myös teillä kotona.
Se voi olla hyvin kodinomainen ja dokumentaarinen ja/tai sisältää myös hieman enemmän ”asteltuja” kuvia.

Jos teille on syntymässä vauva keväällä tai kesällä, nyt on hyvä aika varata kuvaus studiolle tai kotiin.❣️

En ole aikoihin kuvannut kotona ja kyllä oli mahtavaa pitkästä aikaa tammikuussa. Onhan siinä läsnä kodin oma tunnelma. Kiitos julkaisuluvasta ja, että sain kuvata teidät. 😍

Pian on kevät ja kesä. 💚Nyt mennään melkein kahden vuoden takaiseen päivään. Miten aika menee näin hurjaa vauhtia. Nämä ...
03/03/2026

Pian on kevät ja kesä. 💚

Nyt mennään melkein kahden vuoden takaiseen päivään. Miten aika menee näin hurjaa vauhtia. Nämä kuvat on täynnä iloa.

Vaikka aikaa on kulunut, pääsen tuon päivän tunnelmaan mukaan. Muistan vieläkin, kuinka morsiamen ystävät kannustivat kakun leikkauksessa laulaen uutta nimeä.😍

Kiitos tuhannesti, että sain olla mukana teidän iloisessa päivässä J&J. 🥰

Siitäkin huolimatta, etten osaa toisen suvun kieltä, sain olla kuvaamassa heidän päivää. Oon näistä jotenkin aina niin iloinen, että silti saan olla tekemässä mulle tärkeää työtä vaikkei tuo kielitaito oikeen oo minun juttuni. ❤️ Haluisin kyllä, m***a ei sitä vaan ole mulle suotu. Vai mites se meni, pitäskö kumminkin lähteä opiskelemaan?
Muita kuvaajia, joilla ei kielet suju, vai oonko mä ainoo? 🫣

Ja ainiin, minun vinkki pöytien korustelusta ruskuksella oltiin myös otettu käyttöön. Niin kaunista.🌿

Mukavaa tiistaita. ☀️

Hääkausi lähenee❤️ ja niin vuoden 2027 hääkuvauskalenteri on myös auki. 🥳🥂🥰Kuvaan häissä ja tapahtumissa paljon paljon m...
26/02/2026

Hääkausi lähenee❤️ ja niin vuoden 2027 hääkuvauskalenteri on myös auki. 🥳🥂🥰

Kuvaan häissä ja tapahtumissa paljon paljon muutakin, kuin ihmisiä. Päivän tunnelma ja tarina koostuu myös monista pienistä yksityiskohdista ja pienistä ja kauniista hetkistä. Kuvista, joissa ei tarvitse ”näkyä kaikkea” ja jotka menee ohi kiitävän nopeasti.

Rakastan metsästää näitä hetkiä. ❤️❣️

Tässähän taisi olla vauvanpäivä ja kaksostenpäivä ja tietty ystävänpäivä. 💕 Sekä laskiainen. Ainiin ei saa unohtaa Runeb...
17/02/2026

Tässähän taisi olla vauvanpäivä ja kaksostenpäivä ja tietty ystävänpäivä. 💕 Sekä laskiainen. Ainiin ei saa unohtaa Runebergin päivää. Nämä menee mulla aina vähän ohi. Torttuja söin kyllä jo ennen oikeaa päivää riittämiin.🤭

Nämä ihanat kaksoset perheineen, unohtamatta ihanaa karvaista lasta, saa edustaa näitä kaikkia päiviä ja tuoda iloa ja söpöyttä sinun viikkoon. ❤️ Iso kiitos, että sain kuvata ihka ensimmäiset vastasyntyneet kaksoset heti tammikuun alussa ja parasta, että nähdään taas loppukesästä uudestaan.
Tämä alkuvuosi on ollut niin vauvatuoksuinen ja oon siitä tosi iloinen. Kiitos teille kaikille kuvauksissa käyneille.
Siitä on tullut mieleen myös rakentaa pientä ”vauvapakettia”. Katsotaan mitä siihen keksin. 😘

Olitpa sitten lomalla tai töissä tai jossain muualla, toivon että viikkosi on hyvä . 💕

Viikko sitten oli vihdoin tämä tärkeä ja jännä päivä, vanhojentanssit.❤️ Nämä nuoret on niin upeita. Se jännitys ja odot...
12/02/2026

Viikko sitten oli vihdoin tämä tärkeä ja jännä päivä, vanhojentanssit.❤️ Nämä nuoret on niin upeita. Se jännitys ja odotus. Ja suuren päivän tuntu, jonka voi aistia siellä.
Tätäkin päivää on suunniteltu ja odotettu pitkään.
Sitten se on hetkessä ohi. Minä äitinä päätin osaksi kuvata ja osaksi katsoa. Sitä ei voi ehkä suositella, 🤣m***a mulle oli hyvin tärkeää saada sieltä myös kuvia. Toisen tanssin katsoin ja toisen kuvasin- sillä taktiikalla menin. Nyt meillä on muistoja tästä ihanasta päivästä ja tästä upeasta parista. ❤️

Kyllähän sitä talvea pitkään toivottiin, m***a pitääkö siinä nyt taas liiotella. Kotona vietän aikaa makuupussin sisällä...
09/01/2026

Kyllähän sitä talvea pitkään toivottiin, m***a pitääkö siinä nyt taas liiotella. Kotona vietän aikaa makuupussin sisällä. Pikkasen on vilposta. 🫣

Vuoden 2027 hääkuvaus varaukset on käynnissä. Siitä iso kiitos. ❤️

On ollu ihana saada kuvata häitä viime vuonna niin monena eri kuukautena. Joulukuun lisäksi myös marraskuu on mahtavaa aikaa häille. Paljon onnea ja kiitos, että sain olla mukana teidän ihanassa päivässä pimeimpään aikaan, m***a juuri silloin onkin ihana juhlia rakkautta. 🥰

Mulla pyörii päässä ihan hirmuisesti taas asioita. Studion siivous ja piristys. Uusia kuvaus juttuja. Tai no ehkä ne on ”vanhoja”, koska olen niitä pyöritellyt jo pitkään, m***a nyt ne täytyy saada eteenpäin. Kuten synnytyskuvaus, olen kuvannut synnytyksen, m***a se on jäänyt ja keväälle voisin ehkäpä ottaa yhden sellaisen.
Lisäksi vähän edistää yrityskuvaus hommia. Ja mitä kaikkea sitä onkaan tänä vuonna tulossa. Ekan hääparin kanssa saadaan myös pian treffata.💕

Eilen en saanu mitään tekstiä tähän aikaiseksi. Nyt taisi tulla liikaa. 😃 Mukavaa viikonloppua!

Ps. Tiramisu jälkkäri kelpaa tälle kuvaajalle oikein hyvin. 🤭NAM!

Kyllähän sitä talvea pitkään toivottiin, m***a pitääkö se tulla taas ääripäähän. Kotona vietän aikaa makuupussin sisällä...
09/01/2026

Kyllähän sitä talvea pitkään toivottiin, m***a pitääkö se tulla taas ääripäähän. Kotona vietän aikaa makuupussin sisällä. Pikkasen on vilposta. 🫣

Vuoden 2027 hääkuvaus varaukset on käynnissä ja. Siitä iso kiitos. ❤️

Sainnkivata hää lisäksi oikein mahtava hääkuukausi on myös marraskuu.
Kiitos, että sain kuvata teidän ihanan päivän. 💕

Ps. Tiramisu jälkkäri kelpaa tälle kuvaajalle oikein hyvin. 🤭NAM!

Mun uuden vuoden lupaus on tehdä enempi julkaisuja. Tai ainakin minä yritän.😃Hääkuvauksen lisäksi suurin alueeni on laps...
02/01/2026

Mun uuden vuoden lupaus on tehdä enempi julkaisuja. Tai ainakin minä yritän.😃

Hääkuvauksen lisäksi suurin alueeni on lapset ja perheet. Minulla on kuitenkin aika vähän näytillä perheiden kuvia, koska jokaisen perheen kanssa sovitaan kuvien jakamisesta tottakai erikseen. Kenenkään kuvia en jaa ilman lupaa. 😊

Jos teidän lapsi/perhekuvia saa jaksa, niin huikkase ihmeessä mulle viestillä. 🙏🏻

Tämä pieni tyttönen kävi vanhempiensa kanssa 1-vuotiskuvauksessa. Se oli marraskuun jo pimeämpää aikaa. Kyllä mua aina jännitti taas, että miten tuon pimeämmän yli selvitään, m***a ihania kuvia on kaikista saatu. Ja toisaalta se valo ja aika on juuri sitä mitä sen kulloinkin kuuluu olla. 💕

Kiitos, että kävitte ja saan jakaa ripauksen tuosta kuvauksesta. 🥰

Mukavaa vuoden ensimmäistä viikonloppua.
Huomenna lähtee tämän vuoden kuvaukset käyntiin. ❤️

Eilen lähdin kuskaamaan tyttöä ja mulla jäi puhelin kotiin. Olisin kuunnellut autossa varmasti jotain podcastiä, m***a s...
31/12/2025

Eilen lähdin kuskaamaan tyttöä ja mulla jäi puhelin kotiin. Olisin kuunnellut autossa varmasti jotain podcastiä, m***a sen sijaan olin radion ja omien ajatusten varassa. Se teki hyvää.
Mulla oli hienoja ajatuksia ja lauseita mielessä, niitähän ei tietenkään enää muista ikinä jälkeenpäin samalla tavalla. Ehkä ihan hyvä toisaalta, koska olis tullut pitkä teksti.
Tämä vuosi on ollut raskas henkilökohtaisessa elämässä, m***a uskon, että uuden vuoden on oltava parempi.
Työn puolessa mulla on ollut ihan huippu vuosi, kiitos siitä kuuluu teille ihana asiakkaat.
Mulla on ollut aivan mahtavia kohtaamisia, suuria tunteita ja mahtavia ihania ihmisiä. Tässä on joitakin otteita tämän vuoden upeista häistä, joissa olen saanut olla mukana. Miten kiitollinen olen. Olen ollut sitä tänä vuonna todella m***a kertaa. Tämä ei ole itsestään selvyys ja jokaisesta luottamuksesta olen erittäin kiitollinen. Välillä unohdan tämän olevan minun työ, olen koko sydämestäni mukana teidän elämän hetkissä.

On ollut upeita onnistumisia, niitä kuuluisia harmistuksia, miksen tehnyt noin, tai miksen tajunnut tuota noin. Paljon oppimista ja ihania fiiliksiä. Yksi asia joka on minulla ollut mielessä pitkään on tämän ensimmäisen kuvan tarina, toinen tämän vuoden suurin oppi. Tee asiat sinun tavalla.
Alkuvuosina minulle on sanottu, että pitää uskaltaa mennä ja tehdä. On uskallettava vaikka hyppää sinne hotellin sängylle kuvamaan, jotta ne kuvat saa mitä haluaa. Noh kyllä minä edelleen katson vähän mihin hypin. Olen kuitenkin ollut alkuun hyvin arka ja harjoitellut ja tehnyt tätä hommaa vähän niin kuin piilossa. Sitä myös toisiaan vertaa itseään muihin. Miksen minä teen noin tai näin. M***A kaikkein tärkeintä on tehdä juttua juuri sillä omalla tavalla. Oli se sitten valokuvaamista, soittamista, laulamista, käsitöitä, mitä vain. Vaikka välillä harhautuu ajatuksissaan, on tärkeä palata pian siihen omaan juttuun. Koska millä muulla tavallaakaan juuri SINÄ tekisit SINUN juttua?

Jatkuu kommenteissa….

Vauva. Katsokaa noita ihania korvakarvoja.💕Olen saanut tänä vuonna kuvata vastasyntyneitä varmasti ennätysmäärän aikaise...
30/12/2025

Vauva. Katsokaa noita ihania korvakarvoja.💕

Olen saanut tänä vuonna kuvata vastasyntyneitä varmasti ennätysmäärän aikaisempiin vuosin nähden. Kiitos tuhannesti, että olette löytäneet luokseni.🫶🏻

Tämä kuvaus toteutettiin minun studiollani Söderkullan kartanolla, m***a se voidaan yhtä hyvin toteuttaa myös kotona, sohvalla vauvaa ihaillen.❤️

Tapaninpäivän iltaa ❤️
26/12/2025

Tapaninpäivän iltaa ❤️

Osoite

Sipoo

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Valokuvaaja Johanna Glans :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Ota Yhteyttä Yritys

Lähetä viesti Valokuvaaja Johanna Glans :lle:

Jaa

Kategoria