31/12/2023
Iso kiitos kaikille vuoden 2023 asiakkaille 😍🤍
Tämä vuosi oli erityisen merkityksellinen valokuvauksen näkökulmasta. Perustin mun toiminimen alunperin jo tammikuussa 2020. Saman tien kun y-tunnus oli tiedossa, mulle iski kauhea huijarisyndrooma. "Miksi kukaan ostaisi multa kuvia, kun on niin paljon parempiakin kuvaajia valittavana? "Mitä jos alan mainostaa, m***a kukaan ei osta mun palveluja ja epäonnistun?"
Parempi siis vaan istua kotona ja odottaa, että joku tulisi ovelta hakemaan.
Sitten tuli korona, eikä niillä "oikeillakaan" kuvaajilla ollut edes töitä.
Pari vuotta meni muutamia pieniä projekteja pyörittäen, kunnes eräs tilaisuus tuli melkein kotiovelle. Aloin tekemään somemanagerin hommia ensin yhdelle, sitten kahdelle ja lopulta kolmelle yritykselle. Yksi näistä paketeista sisälsi myös kuvauksen. Yrittäjä oli silloin tosi tyytyväinen kuviin, josta rohkaistuneena lähdin ottamaan yhteyttä muihin alueen yrityksiin.
Koirametsä Hilariuksen yrittäjä, Anni, innostui kuvausideasta ja ehdotti, jos pitäisin hänen avoimien ovien yhteydessä minikuvauspäivän. Ilman tätä ideaa en varmaan vieläkään olisi aloittanut koko lemmikkikuvausprojektia, josta kovasti haaveilin.
Kuvausaamuna mua jännitti niin että kamera pysyi hädin tuskin kädessä. Tuleeko ketään? Tykkääkö ne kuvista?
Päivä meni todella hyvin, sain ihania kommentteja ja lisää uskoa mun tekemiseen. Järjestin tällä innolla loppuvuoteen vielä toisenkin koirakuvauspäivän. 🫶
Oon niin onnellinen jokaisesta kuvaushetkestä, lisäkuvatilauksesta, ihanista palautteista, tykkäyksistä ja kommenteista, joita tänä vuonna sain. Kiitos 🤍
Ensi vuonna jatketaan! 🥳