24/06/2025
Meidän pihan asukkaita ja ohikulkijoita.
Hirven kuva ei ole pihasta otettu, kun en kerennyt ottaa kuvaa siitä mikä marssi meidän talon ohi muutama viikko sitten, m***a samana päivänä otettu lähitieltä.
Peippo lauleli reilun viikon tuossa ikkunan vieressä ja koitti päästä siitä sisälle, kunnes nyt on vähän rauhottunut. Siitä oli helppo napsia kuvia.
Tuo jänislapsi on alkanu käydä niin tuttavalliseks, että välillä säikäyttää, kun juoksentelee ihan vierestä.
Joskus noitten villieläinten kanssa on hassuja tilanteita. Tänä kesänä ollut tämmösiä tähän asti. Helppoa luontokuvausta.. :)