04/12/2024
Huomenna olisi mahdollista päästä passikuvalle Säkylässä.
Teen passikuvia Säkylässä Jaakontalolla huomenna to 5.12.
Aikoja on vielä vapaana klo 1700-1900 välillä. 👤
Jos haluat otattaa passikuvan huomenna,
laita sähköpostia osoitteeseen [email protected] ja varmista paikkasi.
Sähköinen passikuva säilyy lupahallinnon kuvapalvelimella 6 kuukautta.
❗Eli jos aiot uusia passin ennen ensi vuoden kevättä, niin kuvan voi otattaa valmiiksi jo nyt❗
Osoite on PASTORINTIE 2, Säkylän keskustassa. (Jaakontalo)
[email protected]