04/06/2022
Mun pikkuinen yritykseni täyttää tänään 5 vuotta🥂
Koen olevani täysin eri nainen kuin 5 vuotta sitten. Olin silloin epävarma ja nuori taaperon äiti, joka puolivahingossa päätyi toteuttamaan unelmansa valokuvaajan työstä. Unelmasta tulikin päätoiminen ammatti. Tunteet yrittäjyydestä ovat vaihdelleet laidasta laitaan, m***a etenkin henkilökohtaisen elämän myrskyt ovat näinä vuosina horjuttaneet uskoa. Tässä sitä kuitenkin taas ollaan, innokkaana ja valmiina uuteen kesäsesonkiin😍
Eilen sain ihanalta asiakkaaltani viestin, jossa hän nosti hattua minulle, kun pyöritän firman lisäksi perhearkea ja kotia yksin tosta noin vaan. 🙈❤️ Vastasin, ettei se nyt ihan tosta noin vaan valitettavasti suju ja rankkaakin on ollut. Firman pyöritys on ehkä viime aikoina kärsinyt eniten. Silti te ihanimmat asiakkaani tulette aina vain uudelleen ja uudelleen. ❤️
Kaikkein kiitollisin olen ystävistä.❤️ Olen saanut näiden vuosien aikana asiakkaista ja muutamasta kollegasta aivan mielettömän rakkaan joukon ystäviä. Yhdet heistä ovat näissä kuvissa, jotka otettiin kaksi vuotta sitten. Kuvauksen jälkeen tiesin heti, että meistä tulee ystäviä. Ja niin siinä kävikin❤️ Tänään menemme kuopukseni kanssa näiden rakkaiden luo yökylään taas ja olen kiitollinen, että nämäkin ihmiset ovet tupsahtaneet elämäämme.❤️ Kuin myös m***a m***a muuta perhettä ja naista. Tiedätte kyllä keitä olette😘
Ystävistä puheenollen, olen saanut myös kanssa kulkea nämä kaikki vuodet. 😍 Ajattelimmekin arpoa ilmaisen ehostuksen kaikille Easy-paketin tämän viikonlopun aikana varanneille. Koskee niin miljöö- kuin studiokuvauksiakin. ❤️
En ole kesän kalenterin avaamisestakaan muistanut huudella, m***a kuvausaikoja löytyy vielä kaikille kuukausille mukavasti😍
Haluaisin myös kiittää vanhoja asiakkaitani minikuvausillalla tiistaina 7.6 tuon samaisen omenapuun alla klo 19 alkaen. Kukinnasta en mene takuuseen, m***a miljöö on ihana😍 Vanhat
asiakkaani saavat 10 minuutin kuvauksen ja yhden digikuvan täysin ilmaiseksi, lisäkuvat normaalin kuvahinnaston mukaan❤️
Ajanvaraus aukeaa huomenna sunnuntaina 5.6 klo 16, laitan storyyn linkin!☀️
Vimpassa kuvassa minä omppupuun alla tällä viikolla🙈