30/05/2026
Onnea kaikille koulunsa päättäneille 🎓, kesälaitumille kirmaaville sekä ihan jokaiselle, joka selvisi tästä keväästä!
Viime julkaisusta on vierähtänyt hetki (tai ehkä jo jotain muuta) 🙈 M***a vaikka some on ollut hiljaisempi, kamera ei ole pölyttynyt – kiitos ihanille vakkariasiakkaille, jotka olette pitäneet mut mielessä ja tuoneet mukanaan naurua, lämpöä ja huikeita kuvaushetkiä 💚
Kuvauspalvelut pyörivät edelleen normaalisti – kaikki tiedot löytyvät tuttuun tapaan nettisivuilta
Ihanaa alkavaa kesää! 🌼