11/11/2024
Heipä hei! Yli vuosi on kulunut siitä kun olen mitään tänne päivittänyt tai ollut millään muullakaan tavalla aktiivinen. Olen pitänyt matalaa profiilia aivan tarkoituksella.
Minulla on ollut pitkään mietinnässä halu rauhoittua yhden asian äärelle ja olenkin pikkuhiljaa vuoden aikana palannut takaisin varsinaisen ammattini pariin täysipäiväiseksi muusikoksi ja kitaransoiton opettajaksi.
Kitaransoitto on kulkenut matkassa jo teinipojasta saakka. Samaan aikaan olen kuitenkin ollut kiinnostunut myös visuaalisista asioista, ja valokuvaukseen päädyin kesken musiikin opintojeni muun omatoimisen grafiikan ja visuaalisen värkkäilyn lomassa.
Yhtäkkiä tuttavat ja sitä kautta muutkin ihmiset alkoivat haluta minulta kuvia ja kuvauskeikkaa alkoi tulla joka suunnasta. Innostuin ja lähdin hommaan täysillä mukaan. Vuosien aikana tuli tehtyä kaikenlaista kuvausta ja loppujen lopuksi homma keikahti pääasiassa hää- ja yrityskuvauksiin.
Nyt uusi innnostus musiikkin on alkanut nostaa päätään. Musiikin parissa on vielä paljon kaikenlaista mitä haluan tehdä. Tuntuu hyvältä aloittaa jokainen uusi työviikko yhden työn parissa. Se rauhoittaa mieltä ja antaa myös asiakkaille parhaan mahdollisen lopputuloksen, kun mieli on seesteinen ja olen täysin läsnä.
Olenkin päättänyt jäädä valokuvaajan työstäni määrittelemättömän pituiselle tauolle. Viimeiset kuvauskeikat olen tehnyt kesän ja syksyn aikana. En tiedä palaanko vielä kuvauksen pariin, m***a tällä hetkellä minusta tuntuu siltä, että haluan katsoa mihin musiikkihommat minut vievät.
Musiikkitaivaltani voi seurailla tililtäni .fi
Kiitos kollegoille, asiakkailleni ja muille jotka ovat olleet mukana menossa. Ja ehkä törmäämme vielä! ☺️🙏🏻❤️👍🏻