10/05/2026
Tänään sydän on täynnä kiitollisuutta. Kiitollisuutta kolmesta pienestä ihmisestä, joiden kautta oon saanut kasvaa äitinä ja ihmisenä. Jokainen heistä on omalla tavallaan ainutlaatuinen ja kaunis. Oon saanut elämään valtavasti rakkautta ja iloa heidän kauttaan. Ja myös huolta. Sitäkin se äitiys on.
Elämästä oon oppinut heidän kauttaan kaikkein eniten. Oppinut kärsivällisyyttä, lempeyttä ja sitä, että erilaisuus on valtava rikkaus. Lasteni kautta saan katsoa joka päivä maailmaa uusin silmin, pysähtyä pieniin hetkiin ja rakastaa avoimella sydämellä.
Äitiys ei ole täydellisyyttä. Se on kasvamista yhdessä, erehtymistä ja anteeksi pyytämistä. Naurua, valvottuja öitä ja hetkiä, jolloin sydän pakahtuu rakkaudesta.
Tänään haluan olla ennen kaikkea kiitollinen. Kiitollinen juuri heistä, jotka kotioven avattua huudahtavat ensimmäisenä ”äiti” ihan vaan varmistaakseen. Siinä hetkessä sydän aina läikähtää. Ja heistä, jotka opettavat joka päivä olemaan mua hieman parempi ihminen.
Ihanaa äitienpäivää jokaiselle äidille ❤️
Kiitos niin tärkeistä kuvista viime kesältä 🫶🏼