07/03/2026
Niin hienot näyttelykuvat syntyi jälleen seuraavien 5-luokkalaisten kanssa. Tuskin maltan odottaa, että nämä kaikki saadaan toukokuun alussa näytille Oriveden kirjastoon 😊 Myös itse tekeminen oli tosi mukavaa ja innostavaa.