28/04/2022
Mä kerroin viime elokuussa, että me ostettiin mun miehen kanssa vanha hirsitalo Orimattilan Artjärveltä. Nyt me ollaan jo tovi kunnostettu siitä meille kotia ja vaikka hirsityötkään ei ole vielä valmistuneet, niin muutto uuteen kotiin kuitenkin lähestyy.
Muutto tarkoittaa tietysti muutoksia myös mun valokuvausyritykselle. Isoin muutos on se, että luovun mun ihanasta luonnonvalostudiosta Järvenpäässä. Oon jo irtisanonut vuokrasopimuksen ja oon studiolla vuokralaisena kesäkuun loppuun.
Studion jättäminen on tietysti haikeeta, koska se on ollut ihana tila kuvata ja, koska meillä on ollut huippu kiva studioporukka. Onneksi mulla on kuitenkin vielä m***a ihanaa kuvausta tulossa studiolla tänä keväänä!
M***a nyt, jos oot aatellut, että haluisit vaikka boudoirkuvauksen mun ihanalla studiolla, kannattaa tarttua tilaisuuteen! Mä pystyn tarjoamaan toukokuussa 4-5 kuvausaikaa studiolle ja kesäkuussa 1-2.
Sitten, jos satut olemaan kuvaajakollega ja kiinnostunut kimppastudiosta Järvenpäässä, niin tässä olisi sulle ihan loistava tilaisuus päästä mukaan kivaan porukkaan ja kivalle studiolle. Laita mulle viestiä, jos haluut lisätietoja!
Vaikka me muutetaan, niin tuun tulevaisuudessakin tekemään kuvauksia Järvenpäässä. Jäke on mun kotikaupunki ja mun vanhemmat ja monet ystävät asuu Jäkessä, joten tuun myös muuten vaan vierailemaan täällä varmasti usein. Mulle saa siis jatkossakin laittaa viestiä, jos haluut kuvauksen Jäkessä. 😘
Ps. Nää kuvat kuvattu tietty mun studiolla ja mallina mun upea ystävä the_anna_gramm