23/12/2025
Lepoa, rauhoittumista, nukkumista, haaveilua, syömistä, nauramista, herkistymistä. Noita pitää sisällään miun joulu. ❤️
Tänä aamuna oli epätodellinen herätessä ekan kerran sisäisen kellon herätykseen klo 06:13 ja tajutessa, että käännäpä ihan vaan kuule kylkeä nyt ja unta palloon. 🥹
Nyt sitten on vauhtia ja nyhätystä enemmän kuin kotijoukot sietää, vähän ehkä käy noita sääliksi kun vielä 5 päivää ois kestettävää... 🤭
Kyllä levähdys tulee tarpeeseen, siitä ei mihinkään päästä. Ennen joulua olen tehnyt töitä 7 viikkoa putkeen kahdella vapaapäivällä. 😬 Ihan en juu ole kaikkea saattanut muistaa, puhunut vähän mitä sattuu ja unohtanut kesken lauseen mitä olin sanomassa, tai aikatauluissa en ole minuutilleen pysynyt, m***a kaikkeni olen yrittänyt ja parhaani tehnyt, kaikki työt olen saanut tehtyä mitä pitikin. Tyytyväinen täytyy olla vaikka ainahan sitä parannettavaa löytää... Minkä sitä luonteelleen mahtaa. 🤷🏼♀️
Töitä on riittänyt, kiitos niistä sydämeni täydeltä ihan jokaikiselle asiakkaalleni - oli työ sitten kuvaushomma, kuvatilaus, kehystys, opastus, neuvonpito tai vaikka teipparin putsaus 😁 - kaikki yhtä merkityksellisiä. ❤️
Ja voi että ne teidän ihanat joulumuistamiset; mm. valtavan kauniit villasukat lämmittää nakkivarpaitani työmaalla joka päivä ja monenmoiset herkut kahveineen sisintä! Todella liikuttunut ja kiitollinen myös niistä. 🥹
Nyt siis huilitaan ja sorvailu jatkuu välipäivinä, vuodenvaihteessa miulla onkin kahdessa pätkässä pitkäaikaisen haaveeni koulutushommia, joten puljun ovet ovat kiinni 2.-3.1.2026 sekä 8.-10.1.2026, m***a Loppiaisena ollaan auki. ❗️⬇️
Joulun jälkeen palvellaan:
29.12. klo 8:30-17:00
30.12. klo 8:30-17:00
31.12. klo 8:30-14:00 ❗️
1.1. suljettu
2.-3.1. suljettu
5.1. klo 8:30-17:00
6.1. klo 10-16:00 ‼️
7.1. klo 8:30-17:00
8.-10.1. suljettu
Leppoisaa joulunaikaa! 🎄
-Jenska