17/06/2026
Täällä sitä vietetään kesää! 🩵
Kuvauksia on ollut sopivan tasaisesti ja työjono on pysynyt kurissa, joten kuvatoimitukset ovat olleet perillä usein reilusti ennakoitua aiemmin. 🥰
Kiitos kaikille joiden kanssa olen saanut viime kuukausien (toki myös vuosienkin) aikana kohdata kuvausten merkeissä! 🌷 On ilo ja onni ja kunnia saada kuvata erilaisia elämänvaiheita muistoiksi. On myös ihana nähdä monia teistä uudelleen uusien kuvausten myötä! 🩵
Tälle kesälle löytyy vielä kuvausaikoja, m***a rajallisesti! Lahjakortit kannattaa pitää myös mielessä. Ne sopivat loistavasti mm. vauvakutsuille, ristiäislahjaksi, syntymäpäivälahjaksi...