04/09/2024
Heippahei! Niin se kesä meni (vai menikö?), koulut alkoi ja viimeistään sen huomaa siitä, että flunssapöpöt ovat löytäneet tiensä meillekin! Ihmettelen, että selvittiin näinkin pitkälle ennen ensimmäistä tautia. 😅 Joka tapauksessa pahoittelut niille, jotka kuviaan odottelevat, yritän taputella tän taudin mahdollisimman pian! 🤧🙏
Syksy tuo myös muutoksia mun työskentelyyn, sillä kotistudio pysyy näillä näkymin suljettuna ainakin syys/lokakuun, meidän kodissa tapahtuvien remonttien takia. Te jotka olette jo kuvauksen noille kuukausille varanneet, niin älkää huoliko, ne kyllä saadaan järjestymään! 🙏 Uusia kuvauksia en tällä hetkellä studiolle kuitenkaan ota. Muutenkin kotistudion jatko on nyt hieman vaakalaudalla. 😑 Kodin ja työn näin intensiivinen yhdistäminen on alkanut tuntua enemmän taakalta kuin mahdollisuudelta ja tämä onkin asia, minkä jatkoa tulen pohtimaan seuraavien kuukausien ajan. Miljöökuvaukset kuitenkin pyörivät normaaliin malliin, joten niistä voi laittaa viestiä. 😊
Kuvissa yksi kesän ihanista hääpareista. Upeita kuvia olisi jakamatta vaikka kuinka paljon, joten yritän ryhdistäytyä tämän somen kanssa ja tuoda niitä enemmän julki! 🤭🙏 Kuulemisiin!❤️