11/05/2026
Tiedän, että se on haastavaa. Varata aika perhekuvaukseen, miettiä pukeutuminen ja saada koko perhe paikalle kuvaukseen ja vielä teettää kuvat paperille. M***a kaikki se on sen arvoista! Lapset kasvavat niin nopeasti ja aika kuluu. Mitä me muistaisimmekaan siitä kaikesta ilman kuvia. Niitä on ihana katsella yhdessä ja palata menneisiin hetkiin.
Olisiko tänä kesänä se hetki, kun teidän perhekuvat päivitetään? 💝