13/12/2022
KIITOS ❤️🙏🙏🙏
☑️ sinulle, joka kannatit meitä käsityöläisiä joulumarkkinoilla❣️
☑️ sinulle, joka ihailit tuotteitamme, vaikka sinulla ei ollut nyt varaa ostaa niitä❣️
☑️ sinulle, joka olit hyvä myyjäkaveri joulumarkkinoiden aikana❣️ (MYYJÄKAVERIT on ihan ykkösiä❣️)
☑️ sinulle, joka teit valtavan määrän työtunteja - pienellä korvauksella tai ilmaiseksi - jotta joulumarkkinat saataisiin järjestettyä❣️
Näinhän se on, että markkinoihin tarvitaan järjestäjiä, myyjiä ja asiakkaita, muuten ei tule markkinoita! 😁 Uskon, että markkinat ovat mukavaa vaihtelua arkipäiväiselle hyper- ja supermarkettiostoksille sekä nettikaupoille. Toivotaan, että markkinaperinne jatkuu antaen mahdollisuuden tuotteiden myyntiin muutenkin kuin omassa liiketilassa tai verkkokaupassa.
Kiitollisin mielin keskityn nyt loppukuun pääosin opettamiseen. Eli Maanatirin osalta tämän vuoden joulumarkkinat ovat ohi!😅 Joulumarkkinoilta jäi kuitenkin sen verran tuotteita jäljelle, että varasto on edelleen melko hyvä! 😅 Jos sinulla on vielä joululahjoja ostamatta, ole rohkeasti yhteydessä eli laita viestiä tulemaan! 👍
Rentoa joulunalusaikaa! 🥰 Muista, että lepo, nauttiminen ja aika läheisten kanssa on paljon tärkeämpää kuin jouluhössötys! 🥰