09/06/2026
Nååniin, mehän on nyt se meidän kevätretki tehty. Örössä siis olimme ja oli kyllä uskomattoman hienot kelit, hyvää seuraa tietenkin, kuten aina!
Osa seuralaisistamme ei juuri nukkua ehtinyt, kun piti lintuja kuvata jo ennen auringonnousua ja myös sen jälkeen 😅. Paljon liikuntaa, saaren luonto ja historia on huikean kiinnostava. Ja palvelut, ne oli kaikin puolin kiitettävät
Ehkä syksyllä sitten näette Örön kuviakin, josko tuottaisimme jälleen Luontokuvaillan...