Iina K

Iina K Olen kuvataiteilija - teen nyk. taidetuotteita.Sekä olen graafisen alan suunnittelija, mm.pientaitot.

Huomenta päivää sinnekin! Mitä Juhannuksen viettosuunnitelmia sulla on? 🪷❣️🌱☘️🔥(Pitkä texti joten aihealueet tässä: • ki...
20/06/2024

Huomenta päivää sinnekin! Mitä Juhannuksen viettosuunnitelmia sulla on? 🪷❣️🌱☘️🔥

(Pitkä texti joten aihealueet tässä:
• kirjasuositus
• kotisivuni jotka yhäkin ovat, ja tulevat varmaan aina olemaan jollakin tavoin "kesken", mut julkaisin siis ne nyt päivitysten jälkeen taas)

Mulla ei ole mitään tarkkoja suunnitelmia itselläni, mitä nyt toivon että nurmikon saisi leikattua maalla ja oikeasti rentouduttua lukemalla oikeasti jonkun kirjan - vaikkei se ois ees mitään sellaista välttämättä tärkeää tietoa sisältävää, vaan vaikka jotain niinkin kevyttä ja ainakin Amerikassa lähinnä populaarikulttuuriksi oikean kirjailijan sijaan tituleeratun kirjailijan kuin Stephen Kingin teos. Hän kuitenkin mielestäni taitaa hivenen harvinaista psykologista kauhua käsitellä, et monikaan ei edes miellä sitä juuri psykologiseksi. Koska on taitolaji luoda siten älyllistä kirjallista materiaalia että jos se ei ole lukijalle mieleen tai ei herätä ajatuksia - se helposti on VAIN mörköjä ja sitä keksittyä liskokauhua.. jota hänen (ellei ihan alkuaikojen tuotoksia oteta lukuun) nimenomaan ei luo. Vaan hän luo mielenmaisemia, joissa päähenkilön kerrotaan vaikkapa astuvan häntä liiaksi viehättävästä maalauksesta sisään. Taikka että hän alkaa syödä teosta tms.
M***a olisikohan se sittenkin enemmän metaforallinen ilmaisu, sillä eikö esimerkiksi obsessiivinen käytös usein olekin juuri halua vaikkapa nyt "syödä" kohteensa ellei omistamisen kokemus muutoin tunnu tarpeeksi kovalta jutulta?💯😂☕️🙈

No minä nyt en ole mikään psykoanalyysin asian tuntija, mut mulle hänen teokset eivät ole 15 vuoteen harvakseltaan kulutettuina (kuten esimerkiksi aivan hirveä teos nimeltä Naisen raivo, joka kertoo lähisuhdev*kivallan uhrin henkisen selviytymistarinan) ole tuottaneet pettymyksiä - siinä mielessä siis oikeastaan ainut "kioskityylin" kirjailija jonka teoksia olen enemmän lukenut kokematta olevani erehtynyt ostamaan Seiska- tyylisen lehdykäisen.

☆LUKUSUOSITUS:

Stephen King "Naisen raivo" on siis lukusuositukseni mikäli Victor Hugo ja Väinö Linna ovat jo liikaa läpi kahlattu, tai muutoin tekee mieli jotain uutta ja erilaista kokeilla.

Ja tosiaan! Tämä vielä:

♡KOTISIVUT😅🙈☕️😁❣️☘️☘️

• Suuri määrä infoa puuttuu yhä etenkin suomeksi mun kotisivuilta, ja m***a jouduin näkemään yllättäen (siis yllättäen siksi et luulin että tämmöiset asiat olisi pääosin jo ratkottu pohjan tarjoajien toimesta...) hivenen jopa vaivaa että sain noi mun kotisivut, eli tulevaisuudessa online- Studioni/officen, näkymään järkevästi myös mobiiliversiona...
Nykyään kun harvemmin tulee voitua itse koodiin koskea - ainakin WIX, tai siis wix.com ei suoraan sitä tarjoa... ja juuri koodaamisen kautta olen aikoinaan silloin 100 vuotta sitten opetellut kotisivuja toteuttamaan.

Ja yllättäen myös kk- maksut ovat vähintään 37€ / kk (ainakin mikäli haluat että sun domain löytyy siis Googlen haussa helposti+ haluat enemmän kuin osoitteen ja taustakuvan kertoaksesi hiukan siitä mitä teet tai kuka edes olet tai minkä alan ihminen.) Eli ihan sinisilmäinen ei kannata olla mikäli tarvitset kotisivut ja ajattelet ettei ne maksa mitään eikä tartte edes apua tai ulkopuolelta mahdollisesti suunnittelu+toteutusapua.

Kyllä kotisivut on nykyään osa minkäänlaista bisnestä, ja aika tärkeäkin sellainen. Mä oon tehnyt omia sivuja varmaan nyt vuoden aikana aina kun mahdollista eli en kovin usein... m***a etenkin jos sinulla on tarvetta saada aikaan itsellesi sivut niin olen tosiaan graafisen suunnittelun puolen töitä sekä tehnyt työnäni, että myös aikoinaan saanut työssäoppimisen kautta kouluttautua myös alalle.

Kiinnostaako ketään saada "kotikonstein" toteutettavien tarrojen valmistustutoriaali ensi viikolla?
09/06/2024

Kiinnostaako ketään saada "kotikonstein" toteutettavien tarrojen valmistustutoriaali ensi viikolla?

09/06/2024

Moikka! Miten menee?
Jouduin sit tänään kotosalla laminoimaan muutamia tilaustuotteita - ilman laminointikonetta. Laminointitaskuja onneksi voi ostaa Clas Ohlsonilta aika edullisesti! Huhh!!👍🏻

Näytän näiden videoiden kautta et miten toimin, kun ei ollut muuta mahdollisuutta - eli 🔸️en kehota🔸️ missään nimessä toimimaan näin, mikäli epäilyttää että turvallisuus vaarantuu taikka jossain on auki liike joka hoitaa pientä maksua vastaan laminoinnin kunnolla ja 💯 TURVALLISESTI!💯

Mun mielestä on kiva saada tällaisia vinkkejä, joten tietysti siinä ajattelin et haluatteko tietää kuinka laminoidaan?
Jos vastaus on ! - niin tässäpä tämä info kotikonstina sovellettuna.😂✌️🌞🙈🙈🙈

Pahoittelut katsojille kun mun sormenkynnet on ihan vaiheessa ja tosiaan unohdin koko jutun videoita kuvatessa...⚠️🙈🙈🙈

Kuvassa suunnittelemani sinivalkosävyiset korvikset. Aito kivihelmi on rauhoittava, maadoittava Raita- Akaatti. "Pahan s...
04/06/2024

Kuvassa suunnittelemani sinivalkosävyiset korvikset. Aito kivihelmi on rauhoittava, maadoittava Raita- Akaatti.
"Pahan silmän torjuvat" - kapussit ovat nimestä huolimatta siis tarkoitettu SUOJAAMAAN kantajaansa, eikä toisinpäin! (Monesti niistä puhutaan nimenomaan Pahaa silmänä, vaikka kyseessä suojaava talismaani.

Historiassa Paha silmä yhdistetään hyvin usein noituuteen ja... myös tavanomaiseen kateuteen.
Tämän kyseisen Pahan silmään on uskottu eri puolilla maailmaa jo muinaisista ajoista lähtien niin Rooman uskomuksissa kuin juutalaisessa, buddhalaisessa, hindulaisessa ja islamilaisessa perinteessä. Myös alkuperäiskansojen piirissä uskomus pahaan silmään on yleinen.

Yleisesti on näet taivuttu helposti ajattelemaan, että paha silmä johtuu pahantahtoisuudesta kuten kateudesta menestystä, vaurautta ja kauneutta kohtaan. Inhimillistä.

Eri kulttuureissa on ollut erilaisia keinoja suojautua pahalta silmältä; esimerkiksi turkkilainen nazar amuletti suojaa pahalta silmältä.

Ja mikä tämä Paha Silmä sitten on?
Paha silmä on joko tuijottava demoni tai vihamiehen ja varsinkin kadehtijan katse. Paha silmä esiintyy voimakkaana muun muassa monissa nykyisissä ja entisissä paimentolaiskulttuureissa ja useilla luonnonkansoilla.

Erityisen herkkiä pahalle silmälle ovat vasta syntyneet ja lapset. Monessa kulttuurissa naiset ovat synnyttäneet juuri yksin tämän takia. Äidin vahvan energiakentän on uskottu suojelevan lasta.

Huomenta ja tosiaan hyvää energiaa teidän jokaisen maanantaihin!Tässäpä kuva samasta korvakoruparista kolmessa eri taust...
18/03/2024

Huomenta ja tosiaan hyvää energiaa teidän jokaisen maanantaihin!

Tässäpä kuva samasta korvakoruparista kolmessa eri taustassa ja siis myös valossa❣️😍😊☕️
Viime yönä väänsin taas portfoliota joka siis tulee nyt yhdistämään sen kuvataidepuolen ja nämä tuotedesignit sekä graafisen suunnittelun osan.

Mikä on mahtavaa olla tämän päivän päivittäinen _vahvistus_ tänään, eli selkeimmin affirmaatio?
En kysy nyt Alexalta. Taidan ottaa oman.
Kerro ihmeessä jos sulle sattui sama tai jokin erilainen affirmaatio !?
🙏😁🥰👌🤗🙆‍♀️🙈👋

No niin - tässä se tulee:

"Annan itselleni ansaitsemani huolenpidon ja huomion.
Sydämeni on avoin ja edustaa rakkauden, rahan ja vaurauden antamista ja vastaanottamista.
Olen hyvän energian magneetti.
Sillä olenen positiivisten rakastavien kokemusten ja rahan ja vaurauden magneetti."
"Olen kiitollinen siitä, että olen elossa ja täynnä tyyneyttä ja onnea."

Moikka! Miten menee? Joo, eli tässä esittelen uusia  "Piece of cake"/"Pala Kakkua"- korviksia. Joita on kahta laatua ja ...
06/03/2024

Moikka! Miten menee?
Joo, eli tässä esittelen uusia "Piece of cake"/"Pala Kakkua"- korviksia. Joita on kahta laatua ja useammalla kapussivaihtoehdolla.

Metalliosat ovat Suomessa tutkittu ja testattu, ne ovat kadmiumvapaita, nikkelittömiä ja lyijyjäämättömiä.

Kakkupala on polymeerisavea ja pieni Leppäkerttu on lasihelmi. Sininen helmi on aito kivihelmi, joskin kevyesti sävytetty Raita- Akaatti.

Merkitykseltään Akaatti on ensinnäkin siis toukokuun kuukaudenkivi.
Se on astrologiassa myös Vaakojen voimakivi m***a sopii toki muillekin!

Kiviterapian mukaan akaatti erottaa totuuden, hyväksyy olosuhteet ja on tunteiden parantaja, joka tasapainottaa fyysistä ja henkistä energiaa. Akaatti saattaa antaa kantajalleen rohkeutta ja itseluottamusta - jota me jokainen joskus varmaan tarvitsemme.

Akaatti on tuliperäinen kivilaji.

Koska kivet, kuten akaatti, ovat luonnontuote, saattaa samasta kivestä olla suuriakin värivaihteluja, jopa sävytettynä. Tästä syystä toimitettava kivi korussa saattaa poiketa juuri nimenomaan tässä kuvassa olevasta.

Kapusseihin on saatavilla muutamia kivoja vaihtoehtoja ❤️❣️🥰😍

Osoite

Vapaudenkatu
Jyväskylä
40100

Aukioloajat

Tiistai 10:00 - 20:00
Keskiviikko 09:00 - 17:00
Torstai 10:00 - 20:00
Perjantai 09:00 - 17:00

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Iina K :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Jaa

Kategoria