02/10/2025
Den här veckan knyter jag ihop skolfotograferingssäcken för detta år (och bjuder på några random ögonblick från den 😅) Det har varit en otroligt hektisk höst, när klockan ringt mellan 04:15 och 05:48 varje morgon, det är tufft för en nattmänniska kan jag lova er! 😂 Men igen ett år har jag haft så roligt, jag älskar mötet med alla dessa unga! Jag borde nångång räkna hur många tusen barn och ungdomar jag hinner fota under en höst, allt från Karleby till Kristinestad, med avkrokar till både Uleåborg och Nivala 😅
Nu följer ännu några veckor med dagisfotograferingar ❤️, men det innebär samtidigt kortare dagar, så nu kommer ni förhoppningsvis få svar på era mejl i vettig tid, och jag hinner ta på mig egna uppdrag igen!
Tack och speciellt min underbara parhäst för en härlig höst! Avslutade skolsäsongen med den traditionella självplocknings solrosbuketten i Vörå 🌻
Med allt detta sagt – hoppas på många andra spännande slags fotograferingar i höst! Ta gärna kontakt via mejl [email protected] eller skicka ett dm. Mer info på min webbsida memento.fi ❤️