02/05/2023
Ei studiota - ei ongelmaa!
Henri oli muutama viikko sitten yhteydessä henkilökuvien tiimoilta. Meillä oli selkeä visio kuvien suhteen, m***a koska itsellä ei enää nykyään studiota ole käytössä, puuttui sopiva lokaatio.
Onneksi valaistus ja taustat liikkuvat nykyään helposti paikkaan kuin paikkaan, niin varustettiin paikallinen vuokraneukkari studiotilaksi.
Fiksuna kaverina olisin ottanut kuvan tilasta ennen ja jälkeen varustelun, m***a se jääköön tää kertaa teidän mielikuvituksen varaan 👌