Studio Emma Huttu

Studio Emma Huttu Studio Emma Huttu tarjoaa monipuolisia kuvia studiossa tai miljöössä. Ota rohkeasti yhteyttä www Kuvauskohteina ovat perheet, lapset ja vauvat.

Studio Emma Huttu tarjoaa kuvauspalveluja niin studiossa kuin miljöössäkin. Minulla on käytössä oma studio Helsingin Suutarilassa.

Mulla on viimeinen kuukausi mennyt 12 tuntisia päiviä tehdessä ja vähän päälle. On opiskeltu, kuvattu, edattu, juhlittu ...
05/06/2026

Mulla on viimeinen kuukausi mennyt 12 tuntisia päiviä tehdessä ja vähän päälle. On opiskeltu, kuvattu, edattu, juhlittu ylppäreitä ja treenattu ja mitä ties! Tänään on ollut opiskelupäivä ja kävin SIM:in värikoulutuksen ja tässä tulosta 🤩😎

Oon ollut todella tyytyväinen mun päätökseen opiskella ja ihan loppusuoralla mennään. Puuh 😅

Kun tän tutkinnon saan pakettiin niin lupaan ja vannon, kautta kiven ja kannon, etten hetkeen opiskele yhtään mitään 🙏🏻😁

Se fiilis, kun takana on pitkä rutistus ja kesä ihan nurkan takana! Eläköön nuoruus 🤩🥳Onnea ihanille, tuleville ylioppil...
26/05/2026

Se fiilis, kun takana on pitkä rutistus ja kesä ihan nurkan takana! Eläköön nuoruus 🤩🥳
Onnea ihanille, tuleville ylioppilaalle ja paljon onnea uusiin unelmiin, seikkailuihin ja kesään! 💛

Äitiys alkaa usein ihan hiljaa.Pienestä painosta sylissä.Siitä hetkestä, kun joku katsoo sinua ensimmäistä kertaa kuin o...
10/05/2026

Äitiys alkaa usein ihan hiljaa.
Pienestä painosta sylissä.
Siitä hetkestä, kun joku katsoo sinua ensimmäistä kertaa kuin olisit koko maailma. 🤍

M***a tämä päivä voi tuntua myös raskaalta.
Kaikilla ei ole syli täynnä.
Kaikille matka äidiksi ei ole ollut mahdollinen, helppo tai reilu.

Tänään ajatukset ovat myös niiden luona, jotka kantavat lapsettomuuden kaipuuta, surua tai hiljaista toivoa mukanaan. ✨

Hyvää äitienpäivää kaikille äideille, äideiksi kasvaville ja jokaiselle, jonka sydämessä elää rakkaus, vaikka elämä ei olisikaan mennyt niin kuin toivoi. 🤍

Kevät tulee kohisten, sen perään kesä ja siinä välissä valmistujaiset ja kesällä riparit ja prometheukset! Nyt ois hyvä ...
28/03/2026

Kevät tulee kohisten, sen perään kesä ja siinä välissä valmistujaiset ja kesällä riparit ja prometheukset! Nyt ois hyvä aika alkaa suunnittelemaan kuvauksia niihin kohtiin 🤩

Tosin tänä vuonna meillä juhlitaan lakkiaisia kotona, etten siihen kohtaan pysty ottamaan kuvauksia, m***a onneks kuvia voi ottaa bileitä ennen tai bileiden jälkeen! Joten jos mielit kuvia just vaikka ulkona niin kesäkuu on kyllä aivan parasta aikaa kun luonto on vihreimmillään ja kukkaakin pukkaa 😍

Ja sit kesää kohti ☀️🥳

Meille on syntynyt perheenlisäystä viime perjantaina ja sitä ollaan aivan töttöröö valvomisesta ja siihen päälle lentsut...
16/03/2026

Meille on syntynyt perheenlisäystä viime perjantaina ja sitä ollaan aivan töttöröö valvomisesta ja siihen päälle lentsut. Laitan vähän vauvakontsaa stooreihin niin pääsette ihastelemaan 😍

Tää on yks, jonka olen kuullut todella m***a kertaa 😌 : “ehkä sit myöhemmin”.Tai että et oikein halua kuvia raskausajast...
18/02/2026

Tää on yks, jonka olen kuullut todella m***a kertaa 😌 : “ehkä sit myöhemmin”.

Tai että et oikein halua kuvia raskausajasta.
Että et ole luonteva kamera edessä.

Mä olen kuullut tän ihan tosi m***a kertaa ja en mä tiedä kauhean m***aa jotka ois luontevia kameran edessä, tämmösiä maija meikäläisiä. En minäkään oo 🙈

Mut silti melkein kaikki sanoo jälkeenpäin, että on niin onnellinen kun tuli.

Mä ohjaan sua koko ajan. Neuvon miten olla, mihin laittaa kädet ja varmista, et hiukset on kivasti.

Sun ei tarvitse osata mitään.

Ja sit studiolta löytyy myös lainavaatteita, jos oma kaappi ei tunnu inspiroivan juuri nyt 🤍

Raskausaika menee nopeammin kuin uskotkaan. Muisto siitä on sellainen johon sä, ja sun perhe palaa. Varmasti.

Jos oot miettinyt kuvausta, laita mulle viestiä niin katotaan sullekin aika muistojen luomiseen. 🤩

Ystävänpäivänä juhlistetaan rakkautta, ystäviä ja tärkeitä ihmisiä. ❤️M***a ensimmäinen ystävä voi olla siinä jo syntymä...
14/02/2026

Ystävänpäivänä juhlistetaan rakkautta, ystäviä ja tärkeitä ihmisiä. ❤️
M***a ensimmäinen ystävä voi olla siinä jo syntymähetkellä, siinä aivan vieressä. ❤️❤️
Ennen kuin ystävyys edes alkaa, voi olla joku, joka tuntuu tutulta. ❤️❤️❤️

Ja joskus pisin ystävyys alkaa näin. ❤️❤️❤️❤️

Ihanaa ystävänpäivää! 💝

Joskus kuvauksissa on rauhallista ja hiljaista... ja joskus…joku juoksee, joku nauraa, joku on väärin päin ja hiuksetkin...
27/01/2026

Joskus kuvauksissa on rauhallista ja hiljaista... ja joskus…

joku juoksee, joku nauraa, joku on väärin päin ja hiuksetkin vähän hulmuaa. 😁

Aika usein se muistuttaa mun omaa arkea, jos totta puhutaan 😅 Ainakin tällä hetkellä. Siks samaistun tähän kuvasarjaan vahvasti ❤️

Tässä on vähän vauhtia, säätöä, naurua ja sit lopulta kuvia, joissa on elämää. Tällein kuvattuna.

(ja kyllä, joskus mäkin hengähdän, tosin vasta kuvauksen jälkeen 😄, ainakin hetken)

Pehmoisia paketteja, paljon rakkautta ja onnea! Hyvää ja lempeää joulua ihanat 🎄❤️
23/12/2025

Pehmoisia paketteja, paljon rakkautta ja onnea! Hyvää ja lempeää joulua ihanat 🎄❤️

Meillä kävi melkoinen tuuri, kun saatiin vielä lokakuun lopulla näin ihanat kuvat ulkona otettua 😍Jos mulle joku jäi mie...
08/12/2025

Meillä kävi melkoinen tuuri, kun saatiin vielä lokakuun lopulla näin ihanat kuvat ulkona otettua 😍

Jos mulle joku jäi mieleen näistä kuvauksista niin se että näitä tulevia äitejä kuvatessa näkyi rakkaus, yhteinen kokemus ja into tulevaa kohtaan. Se oli melkein käsin kosketeltavaa. Kiitos, et sain olla ikuistamassa teidän tärkeää aikaa ❤️

Osoite

Horsmakuja 10
Vantaa
01300

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Studio Emma Huttu :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Jaa

Kategoria