28/09/2022
"Luuletko olevas hyväkin kuvaaja?"
"Ei Kirsti mihinkään pääse kuvaajana"
Toisen lauseen on lausunut mun entinen paras ystävä.
Kuitenkin viime viikolla olin kuvaamassa suomessa kaikkien tunteman
80v juhlia 🎊
Että terveisiä vaan sinne ruudun toisella puolelle teille kaikille epäilijöille. 🥰 Teistä saan vaan voimaa näyttää, että musta on tähän 💪
Valokuvaus alalla nuorella naisella on paineita pärjätä ilman "ystävienkin" epäilyjä, koska usein miehet katsoo kuin halpaa makkaraa ja olettaa, että naisella ei voi olla mitään osaamista valokuvaamisesta. Tästä oon saanut kuulla ihan kasvotustenkin, kun mies kuvaaja on yllättynyt mun osaamisesta.
Vaikka olenkin kuvannut yli 1000 bändien keikkaa, niin on mulla silti paljon opittavaa red carpet, potrettien yms. kuvaamisesta. Sen takia haenkin opiskelemaan, että saan teorian osaamisen pohjalle ja pääsen vielä joskus tekemään valokuvaamisesta ammatin.
Muistakaa uskoa teidän omaan osaamiseen, vaikka se ei aina ole helppoa! ❤️
Ps. Pahoittelen jos tägäykset meni väärin ekassa kuvassa 🙈 Kaiken googlailun jälkeen toivon ettei aivot menny ihan solmuun ja tägäilin vääriä ihmisiä tai vääriin kohtiin 😅
Menenkin tästä sivistämään itseäni ihan oikeiden lehtien sivuille, kun tulee niin huonosti seurattua muuta, kuin netflix sarjoja nykyään 😂