07/05/2025
18 vuotta! Sain ensimmäisen hääkeikkani vuonna 2007. Olin taidevalokuvausopintojen loppusuoralla Walesissa, kun sain kirkkaan ajatuksen ryhtyä haastavan m***a tärkeän taiteenlajin ammattilaiseksi: ikuistamaan rakastuneita.
Kandipapereineni palasin Suomeen, perustin toiminimen ja aloitin valokuvausyrittäjänä.
Muistan vieläkin ensimmäiset asiakkaani, aloittelijana onnistumisen paine oli erityisen suuri.
Edelleenkin koen saavani tehdä aidosti merkityksellistä työtä – ikuistaa jotakin, mikä on elämässä tärkeintä. Rakkaus. Perhe. Onni omasta lempi-ihmisestä.
Vuosienkin päästä voi kuvien kautta elää tärkeät hetket uudelleen.
En enää pysy laskuissa kuvattujen häiden tai asiakkaisen määrästä. Jokaisesta hääparista, olkoon niitä yksi tai tuhat, (ehkä lähemmäs 300?) olen valtavan kiitollinen. ❤️