24/04/2022
Oli niin kiireinen pentuinen Kansainvälinen koirien päivä, että julkaisiu viivästyi.
Ehkei aivan perus kuvat, m***a halusin tulla kiittämään samalla rakkaita ystäviäni Seijaa ja Anttia tästä ihanasta ja jotenkin niin osuvasta "pentu tuli taloon" - onnittelu lahjasta 😍🤪🥃 . Whiskey on kuvissa 10vko 2pvä . Toinen Whiskey on pitkään jo kypsynyt, tasapainoinen ja kokoenut 12 vuotias.
Huomatkaa koira-aiheinen kuva! Siinä ei ole labradoori, m***a melkein 😉 .
Kun nuorempi Whiskey on alaikänen (tulee aina olemaan), niin sai myös kylkiäisenä oman juoman Vuppe kanaliemi -oluen 🍗🍺 .
Kaikkia näitä kolmea yhdistää kultainen väri 💛💛🙃
Napero tuli meille 3vkoa sitten ja hyppäsi sydämiimme pennun hepuli vauhdilla 😅😍 .
Kuinka tämä Whiskey-napero toi meidän elämään vauhtia, jännitystä ja paljon naurua. Ilman koiria elämäni olisi niin tyhjää ja kuinka paljon koirat ja varsinkin Pulma on opettanut minua ymmärtämäään hieman syvemmin ja muuttanut minua ihmisenä paljon.
Ihmettelen edelleen, miten tästä kuvaussähläyksestä kahdestaan tuon vipeltäjän kanssa onnistuttiin näillä kuvilla.
Ensin opetin ekaa kertaa ikinä Whiskeytä menemään kannolle ja muutaman toiston jälkeen tarjosi itse etutassuilla kannolla hengailua jopa useamman sekunnin!! Tuli välillä luokseni, m***a juoksi pian takaisin toisen Whiskeyn viekkuun 😂😍😎. Ja hitokseen siitä saikin herkkuja!
Kuvauksensa mullakin..
En väitä että ei olisi välillä rankkaa tämän kanssa.....
Kun pentu menee yöunille, voin huokaista ja nauttia Smoked Scotch whiskeytä rentoutus taikajuomaa
🙄😁