Carbagerun Team Niks Te Gek

Carbagerun Team Niks Te Gek Yhteystiedot, kartta ja reittiohjeet, yhteydenottolomake, aukioloajat, palvelut, arvostelut, kuvat, videot ja ilmoitukset Carbagerun Team Niks Te Gek, Helsinki :ltä.

Dag 5 de laatste run dag!Gekozen voor route b inplaats van c.Na 4 dagen voor route c te hebben gekozen hebben we beslote...
30/01/2026

Dag 5 de laatste run dag!

Gekozen voor route b inplaats van c.
Na 4 dagen voor route c te hebben gekozen hebben we besloten route b te doen. Met 1 doel de finishlijn te behalen! Vertrokken en lekker op weg.

Maar toen bedacht de automaat bak van de ford te gaan bonken. Beetje research tijdens het rijden en van alles uit gesloten. Auto aan de kant olie controleren en dat leek allemaal redelijk goed. Dus conclusie tcc solenoid van de automaat die het langzaam gaat begeven. Maar redden we daarmee de finishlijn wel? En dan vraag 2: redden we thuis daar wel mee? Hoe kom je nou aan dat onderdeel midden is noorwegen met een amerkaanse auto? team poging 2 met ook een ford explorer die hadden problemen met een wiellager en die hadden een onderdeel gevonden bij een usaparts. Contact met de mannen op genomen of de jongens konden kijken of dat onderdeel er voor ons ook te krijgen was. En jah dat was het! Wat een geluk! Afgesproken dat de jongens die mee zouden nemen naar de finishlijn. En wij weer verder met de rit en hopend dat het probleem niet erger werd en het gaan halen.

Voorzichtig verder rijden om de auto te sparen. Even tanken en weer verder. Toch een beetje gespannen. Maar wat een geluk het houd op en de auto rijd weer als een zonnetje! en wat heeft ze dr zin in onze loes. We trappen het laatse stuk van de route de grens weer over naar zweden en komen steeds dichterbij!

En jah hoor we hebben het gehaald! Met toeters en bellen rijden we over de eindstreep heen en nemen onze goud met diamanten belegde plak in ontvangst. Het was zeker een avontuur en hebben dikke schik gehad! Ook wel voor 10!

Op naar het hotel en daar drinken we dr 1 op!🍺🍻

Samen met carbage run team morattamottamotta

Wij van team niks te gek willen onze sponsors nog bedanken dat jullie een bijdragen hebben willen leveren aan ons avontuur!

Giethoorn transport
R van duren dienstverlening
Macorn event support
V. Noordwijk machine service
Buitenhuis blindering

Dag 4Rustige start, maar direct midden in rauwe berglandschappen. De route was vandaag minder technisch, maar allesbehal...
30/01/2026

Dag 4

Rustige start, maar direct midden in rauwe berglandschappen. De route was vandaag minder technisch, maar allesbehalve saai. Eindeloze klimmen en afdalingen, mooie uitzichten en pure natuur om ons heen. Boven op de berg gaf het dashboard -27 graden aan behoorlijke kou.

Tijdens het afdalen sloeg de kou snel om in hitte. De remschijven stonden roodgloeiend, dus even langs de kant om af te laten koelen. Daarna weer door.

Finish gehaald. Nog snel wat eten en door naar het hotel. Zonder omwegen de 2-meterbak in. Want moe waren we wel.

Vandaag de laatste dag. Nog één keer alles geven. We gaan zien wat die ons brengt. We zullen het beleven!

Tot later! Groetjes thuis 🥳

Dag 3Mooie witte dag veel sneeuw en -25.Mooie start gemaakt maar snel gestuit op een file van runners omdat en een ongel...
29/01/2026

Dag 3

Mooie witte dag veel sneeuw en -25.
Mooie start gemaakt maar snel gestuit op een file van runners omdat en een ongeluk gebeurd was. Gekeerd en zelf de route maar weer opgezocht.

De rit loopt voorspoedig en de wegen worden glader. Net voor dat we de grens van zweden Noorwegen overgaan zien we een team in de berm liggen en hebben we geholpen met er uit trekken. Blijft mooi🤩

Tijdens de pauze nog even grappen tegen de jongens van carbage run team morattamottamotta dat het wel is tijd werd dat hun eens de sneeuw in gleden. En dat had maar een half uur nodig of het was zover! Er stond een vrachtwagen boomstammen te laden op een smal pad waar we aan langs moesten. Maar het is slecht te zien hoe breed de weg is. Het was kniperen met de ogen en daar lagen ze. Met 1wiel net buiten de weg en dan houd je er niks meer aan. Maar jongens een kras op de bumper kun je repareren maar op het ego niet.😜
De beste man van de vrachtwagen heeft ons geholpen met de kraan om de auto vast te houden zodat de jongens tactisch met hun lier geankerd aan onze auto zichzelf weer vakundig omhoog te trekken. Goed voorbereid is het halve werk!

Net over de grens veranderd het in een grote ijsweg. Vanuit de hoge bergen afdalen op de gladen wegen. Er gebeurt veel en zo komen we snel weer een opstopping tegen waar een team uit de bocht gegleden was. Daar hebben we onze auto gebruikt als anker voor de auto die het team lostrok met de lier.

Rit weer vervolgen maar toch maar even een kan met diesel er in. De bos paden waren gigantisch lang dat de tank bijna leeg was en moesten 75km rijd voor de eerst volgende benzinepomp.

Verder zijn we er weer mooi tussendoor gekomen en hebben we weer genoten van een mooie rit op dag 3!

Dag 2Lange dag… vroeg vertrokken.De rit verloopt goed schieten mooi op in stappen van de routebeschrijving. Even tanken ...
27/01/2026

Dag 2

Lange dag… vroeg vertrokken.
De rit verloopt goed schieten mooi op in stappen van de routebeschrijving. Even tanken en weer door waar we nog even moesten stoppen om de beschermkap van de remmijrij bij moesten buigen van de Mercedes van carbage run team morattamottamotta. Gefikst en weer door. De temperatuur daald en de wegen worden glad. -24 toch nog even stoppen… de motor temperatuur daalt de kachel word niet meer warm. Even een stuk karton en een vloermat voor de radiateur gemaakt en de weg weer vervolgen. De wegen worden slechter en ons vermoeden is bevestigd! De abs heeft bedacht vrij te nemen en niet meer mee te werken.

Des ondanks geslaagde dag en al met al lekker opgeschoten. Morgen op naar Noorwegen!

26/01/2026
Dag 1 van de run met een mooie start!🙈Lekker onderweg goeie sfeer en de kilometers vliegen onder ons door. Eerste stuk o...
26/01/2026

Dag 1 van de run met een mooie start!🙈

Lekker onderweg goeie sfeer en de kilometers vliegen onder ons door. Eerste stuk over de snelweg maar snel komen we over de bospaden. Langzaam komen we in de witte wereld terecht.

De wegen zijn goed wit en volgen de route als op de kaart is beschreven. Daar stuiten we op de eerste file. Een auto van de weg geleden. de autos staan net om de bocht stil uit het zicht en daar kwamen wij. carbage run team morattamottamotta kon de auto net optijd stil zetten. Maar door de glade wegen en de zware auto konden we de auto niet meer tot stilstand krijgen en zijn we van het talud af geschoten. Daar lig je dan in de greppel. (Geen gewonden senario is gespeeld door echte stuntmannen)

Uit de auto geklomen gelachen en bedenken hoe je de auto weer de weg op krijgt. Morattamottamotta de auto de voor en de lier dr aan! Poging 1 mislukt de auto gleed door de glade weg richting onze auto. De file achter ons stroopte op en kwam een andere team met nog een lier.. die er ook bij aan en een nieuwe poging! Ja de auto gaat de goede kant op maar komt er net niet op. Touw er bij aan en wat boeren kracht lukte het ons de weg weer op te komen! Bedankt keerls!

Auto gecontroleerd en geen schade op een schrammetje ervaring op de bumper na. De rit maar vervolgen met goeie zin.

Eindpunt gehaald en gezellig met de mannen gegeten. Getankt zodat we morgen weer fris en fruitig bij de start kunnen verschijnen. We hebben er weer zin in!

Tot morgen!

We zijn van start! Op naar de witte wereld!carbage run team morattamottamotta
26/01/2026

We zijn van start! Op naar de witte wereld!

carbage run team morattamottamotta

Hoi. Je verwacht het niet maar we hebt weer een updateje!Na een verlaate start is de dag mooi verlopen. Beide teams hebb...
25/01/2026

Hoi.

Je verwacht het niet maar we hebt weer een updateje!

Na een verlaate start is de dag mooi verlopen. Beide teams hebben geshined op de duitse en deense snelwegen en hebben het mooi zweden bereikt. De gezelligheid zit er goed in en kijken uit naar de start van morgen. Nog even afpilsen in het hotel in malmö waar ook de rit van start gaat.
We hebben er zin in!

We houden jullie op de hoogte kijk luister en huiver. Kusjes de planning😘

carbage run team morattamottamotta 🥳🤩

25/01/2026

Na een paar nachtelijke uurtjes, beide auto’s nog klaar kunnen krijgen! Vanmorgen een uurtje vertraging, ons teamlid Melvin die bedacht zich nog even te verslapen door de nachtelijke uurtjes. We zijn nu in iedergeval onderweg! We zullen jullie op de hoogte houden via Polarsteps en Facebook, hier onder vind je de link voor Polarsteps. Volg onze trip! 'Carbage Run 2026 Noorwegen/Zweden'
https://www.polarsteps.com/TeamNiksTeGekDrenthe/23274359-carbage-run-2026

Hallo liebe leute!Na een welverdiende media-break zijn we er weer hoor — ja ja, nog springlevend 😄Het laatste weekend vo...
18/01/2026

Hallo liebe leute!

Na een welverdiende media-break zijn we er weer hoor — ja ja, nog springlevend 😄
Het laatste weekend voor vertrek zit erop en is uiterst verantwoord besteed… lees: veel doen, weinig stilzitten.

De laatste voorbereidingen zijn getroffen voor een prachtige rit door Zweden en Noorwegen 🇸🇪🇳🇴
Avontuur: aan.

Na maanden de auto strategisch te hebben genegeerd, hebben we haar een maand geleden weer uit haar winterslaap getrokken. Kleine verrassing:
👉 er was nog wat werk aan de winkel.

Nieuwe APK, remmen die even wakker geschud moesten worden (“doe eens even mee jongens”), en omdat het oog ook wat wil:
de sidebars hadden na de vorige rit meer weg van schuurpapier-testobjecten. Grit 1 – lak 0.
Ook de lampen hadden het strijdtoneel niet overleefd.

Dus:
🎨 nieuw kleurtje erop
💡 nieuwe lampjes aangesloten
🧽 binnenkant grondig schoongemaakt
📦 alles weer ingepakt op de plek waar het hoort (ja, echt!)

Zondag 25 januari vertrekken we samen met team Moar as dat mot dan mot dat.
Ook dit jaar trekken we weer samen op en hopen we — met beide teams — de finishlijn te halen 🙏🏻
(En ja, liefst rijdend.)

We houden jullie hier weer op de hoogte en gaan er een prachtige week van maken!

Blijf hangen, lach mee, en leef mee 😎🚙✨ # #

Osoite

Helsinki

Puhelin

+31630840592

Nettisivu

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Carbagerun Team Niks Te Gek :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Jaa