Silvia’s Visuals

Silvia’s Visuals Sensitiivinen valokuvaaja kauniilla naiseuden matkallasi. 🌸
Bo***ir-, odotus-, synnytys-, ja newborn

Kesäuinnille yhdessä? 🥹🤌🏼🌸🌊   ***irkuvaus
12/06/2026

Kesäuinnille yhdessä? 🥹🤌🏼🌸🌊
***irkuvaus

Mielenkiintoinen fakta: joka kerta kun synnytyskuvaus asiakkaan lapsi täyttää vuosia, palaan mäkin synnytyksen äärelle. ...
10/06/2026

Mielenkiintoinen fakta: joka kerta kun synnytyskuvaus asiakkaan lapsi täyttää vuosia, palaan mäkin synnytyksen äärelle. 🥹 Sama käy hääpäivien kanssa. 💞

En ota ikinä itsestäänselvyytenä että te haluatte mut mukaan elämän eri tapahtumiin. En ikinä.

Välillä saan ihan nipistää itseäni ja muistuttaa itseäni siitä että kai täällä jotain tehdään oikein kun mut päästätte niin lähelle. Lähelle teitä ja teidän tarinaa. Ja vaikka elän vuosipäivänä hetkittäin teidän muistoja uudestaan läpi, on ne silti teidän. Ja mä saan olla niin äärettömän kiitollinen siitä että oon saanut kokea pienen palan ihmeellisestä päivästä teidän kanssa ja tuntea teidän mukana kaikkea sitä mitä päivä onkaan sisältänyt.

Elämä on ihmeellistä, yllättävää ja niin iso lahja. Kiitos kun saan jakaa sitä kaikkien teidän asiakkaiden kanssa. Oikeasti, kiitos. 🥹🙏🏻

P.s. Nännit ja synnytys on maailman luonnollisin asia m***a näin ig maailmassa en halua elintoiminnolleni bännejä, jonka vuoksi sydämmillä mennään 🤫😅🖤🤍❤️

Hääpotretit kirkossa vihkimisen jälkeen? 💞 Asia mistä hääkuvaajana tykkään itse tällä hetkellä valtavan paljon ja jos tä...
16/05/2026

Hääpotretit kirkossa vihkimisen jälkeen? 💞
Asia mistä hääkuvaajana tykkään itse tällä hetkellä valtavan paljon ja jos tämä on teidän mieleen niin usein myös suosittelen. Syy? Vihkiminen kun on juuri ohi ja teillä on se muutama minuutti kahdestaan kirkossa ennen ulos astumista, se on vain teidän ja se on myös usein jotenkin maaginen: juuri vihityt 🥹💖

Ihanaa 1kk hääpäivää tälle parille! 💞🥹

Mikä tekee hyvän kuvan?  Tai hyvän kuvauskokemuksen jonka myötä kuvissa näkyy just se mikä pitää? 💞🙏🏻Helatorstain koulut...
28/04/2026

Mikä tekee hyvän kuvan? Tai hyvän kuvauskokemuksen jonka myötä kuvissa näkyy just se mikä pitää? 💞🙏🏻

Helatorstain koulutukseen on hyvin rajattu määrä osallistujia ja muutama paikka vielä (enää) jäljellä eli laita viestiä jos kuulet kutsun! ❤️

Voit varata paikkasi laittamalla viestiä somessa tai spostia [email protected] niin palaan sulle pian! 💞

P.s. Koulutuksessa workshop osio on henkilö-, ja bo***irkuvaukseen kohdennettu m***a näitä oppeja voit hyödyntää kaikissa kuvauksissa missä ihmisiä kuvaat.
P.s.p.s. Kohokohdista löydät alkuvuoden koulutuksesta palautetta osallistujilta! 🤫

Kun et osaa päättää niin… mikä on sun lemppari? Mun on jopa ehkä 4. 🫣😅🤌🏼Hääsesonki alkoi tänä viikonloppuna niin kauniis...
19/04/2026

Kun et osaa päättää niin… mikä on sun lemppari? Mun on jopa ehkä 4. 🫣😅🤌🏼

Hääsesonki alkoi tänä viikonloppuna niin kauniisti 🥹💞 Onnea vielä W&J! ❤️

”Kiitos vielä kerran tästä illasta ❤️ juteltiin kotimatkalla että eipä ole hetkeen tullut oltua niin intensiivisesti läs...
08/04/2026

”Kiitos vielä kerran tästä illasta ❤️ juteltiin kotimatkalla että eipä ole hetkeen tullut oltua niin intensiivisesti läsnä toisen lähellä ihan vaan aistien kuinka upee tyyppi se oma puoliso onkaan. Saatiin tästä illasta ja kokemuksesta hirveästi voimaa ja ihanaa läheisyyden lämpöä, sisällä tuntui ihan kuin se ensi ihastuksen kipinä olisi taas herännyt henkiin 🤭❤️ oot upee kuvaaja 🫶”

Hengitän teidän palautteita ja totean vaan taas kerran: miten upeita te ootte ja kiitos kun päästätte niin lähelle ja LUOTATTE! Kiitos 🥹😮‍💨❤️

***ir

Kuvaajat hoi! 😍👋🏼 Tämä on aihe oli pitkään kytenyt työpöydällä ja odottanut ”oikeaa aikaa” ja oikeasti myös uskaltamista...
26/03/2026

Kuvaajat hoi! 😍👋🏼

Tämä on aihe oli pitkään kytenyt työpöydällä ja odottanut ”oikeaa aikaa” ja oikeasti myös uskaltamista. 🤫 Tammikuussa tämä pidettiin ekaa kertaa ja nyt perään ”vol 2”! Hyväksi todettu sisältö ensimmäiseltä kerralta ja lisäksi parantelua palautteen perusteella, mm. 15 min demo jossa näytän omaa työskentelyä anatomiaa, kohtaamista ja kuvakulmia ajatellen.

Olen entiseltä ammatiltani liikunnanohjaaja ja sen myötä kun aloin valokuvausta tekemään ammatikseni, huomasin miten paljon sitä ammattitaitoa oikeasti hyödynnänkin tässä työssä. Siitä tämä idea lähti ja nyt sinä upea kuvaajakollega siellä ruudun toisella puolella, pitkään tehnyt tai vasta aloitteleva, jos tää kutsuu sua niin ilmoittaudu laittamalla viestiä!

Koulutuspäivään mahtuu vain 8 henkeä ja teoriaosuuksien jälkeen meille tulee kaksi erikokoista naismallia jotta saadaan heti opittu taito käytäntöön henkilökuvaus ja bo***irkuvaus puolelle. 🔥💞

Koulutustyylini on tutkiva, osallistava ja minäkään en ole valmis eli varmasti opitaan myös toisiltamme ja ajattelen niin että terve kyseenalaistaminen kehittää aina! 🤌🏼

Tervetuloa Hämeenlinnaan kouluttautumaan ja virkistämään aivoja uusien näkökulmien pariin! Näitä oppeja voit hyödyntää varmasti jokaisessa kuvauksessa missä ihmisiä kuvaat. ☺️ Varaa oma paikkasi nyt! Viimeinen ilmoittautumispäivä on ti 7.4.2026! (Osamaksu mahdollista! 🙏🏻)

P.s. Toivon että tämän koulutuspäivän löytää siitä kiinnostuneet ja autat omalta osaltasi näkyvyyttä jos tykkäät, kommentoit, tallennat tai jaat tällä merkillä: 🔄 eteenpäin, niin postaus saa näkyvyyttä! 🙏🏻 Kiitos! 💞

bo***irkuvaus

Stop. Se on tässä. 🥹 ⤵️Mitä jos täydellinen hetki olisikin aamutoimet ja ihan vaan viikonlopun rauhallinen aamu? ❤️Äitin...
20/03/2026

Stop. Se on tässä. 🥹 ⤵️
Mitä jos täydellinen hetki olisikin aamutoimet ja ihan vaan viikonlopun rauhallinen aamu? ❤️

Äitinä tiedän että toki aina se ei sitä ole, varsinkaan kiireessä. 🫣 M***a usein elämä on hyvää just nyt, kun vaan ottaa aikaa pysähtyä ja nähdä ympärilleen.

Kaunista tulevaa viikonloppua ja olkoon tämä myös muistutus myös siitä että ”täydellinen” kuvaus on yleensä just sitä minkä koette teille hyväksi ja rennoksi. Ja se saa sisältää sen mitä haluatte muistaa ja ikuistaa 🥹❤️ Mun työ on näyttää teille se kauneus mikä teissä on tai mikä ehkä arjessa jopa unohtuu.

Tämä ihana kotikuvaus oli kaunis aamu ihanan perheen kanssa, sämpylää syöden ja hiukan leikkien ja tanssien lastenmusiikin tahtiin. 🥹

P.s. Hämärässä kuvaus (vaikka aamu 6:00 jos sillon teillä herätään 😅) on itseasiassa myös tosi kiva kahdesta syystä:
1.Ollaan aamulla aidoimmillaan, ennen mitään päälle liimattuja rooleja.
2. Kynttilät saa kaiken näyttämään seesteiseltä eikä kukaan nää onko imuroitu vai ei 🤭 Eikä sillä ole väliä! 🤌🏼

Kiitos kun saan teidän kuvia myös jakaa ja kiitos vielä mitä ihanimmasta aamusta yhdessä! ❤️

Sun lemppari 1-9 kuvista? 🥹❤️P.s. Tää on muistutus sulle ja mulle että koska  vaan voi ottaa hääpotretteja! Onnea vielä ...
06/03/2026

Sun lemppari 1-9 kuvista? 🥹❤️

P.s. Tää on muistutus sulle ja mulle että koska vaan voi ottaa hääpotretteja! Onnea vielä 10-vuotishääpäivän kunniaksi M&J! ❤️Oli kunnia 🥹🙏🏻

Kevät alkaa kahden päivän päästä? 🫣Just nyt ei ulkona siltä näytä m***a vaikka odottavan aika on pitkä niin ehkä on vaan...
26/02/2026

Kevät alkaa kahden päivän päästä? 🫣
Just nyt ei ulkona siltä näytä m***a vaikka odottavan aika on pitkä niin ehkä on vaan luottaminen että kyllä se sieltä tulee! 🥹🌸

Tällä postauksella muistuttelen teitä odottavat vanhemmat että newbornkuvauksia suosittelen varaamaan heti kun tiedät että sellaisen toivotte ja laskettuaika on tiedossa. Näin pystyn varaamaan kalenteriin teidän kuvaukselle aikaa kalenteriin teidän lasketunajan ympärille. Vauvat päättää tulla kun on oikea aika ja sitten kun vauva on saapunut maailmaan niin sovitaan tarkempi ajankohta kuvaukselle. Paikkana voi toimia studion lämpö tai teidän oma kotipesä, kuten tämä kuva on otettu perheen kodissa -24 🥹🌸 Kotikuvaukset menevät Hämeenlinnan alueella samalla hinnalla ja paketilla kuin studiokuvaukset. Suosittelen ”Meidän elämä”-pakettia newbornkuvauksiin ❤️

Osoite

13840, FI
Hämeenlinna
13500

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Silvia’s Visuals :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Ota Yhteyttä Yritys

Lähetä viesti Silvia’s Visuals :lle:

Jaa

Kategoria