13/09/2015
Aquesta setmana he tingut el plaer de fotografiar els amics Anna&Guilli
Gràcies per la complicitat rebuda i l'amistat.
Gràcies també al company German per deixar-nos gaudir d'aquest passeig tant xulo amb helicòpter fins al castell.
No hi va faltar de res,concert amb directe de luxe amb Lax'n Busto, l'humor de Pep Plaza i moltes coses més que van fer que fós un dia especial i per recordar.
Gràcies bonics